Güncellemeler
1 yıl
Gey yani
Neden?
Cevap
7Cevap
Dönmeyi seviyorlardır belkide tam sormadım
Komikti
Gey olamaz mı yani yaşak mı?
Sevmiyorum bana göre kadın ve erkek sadece. Geri kalanı çöp
Anladım. Daha fazla konuşmicam yoksa kavga ederiz
Bence de sende öyleymişsin belli mkk uzak dur
Tamam zaten.
Seni kim üzdü?
Hiç kimse sadece gördüklerim çok çirkin di geylerdi video çekenler
Kardeşim sen gene de genelleme yapma. Biz de burada neler okuyoruz. İyi günler 👋🏻
O ne demek
Gey
Neden gay olsun
Öyle videodakilee
R
İzleme sende
Neden ne oldu ne yaptılar
Herkes kendinden sorumlu
Ne diyosun sen ayol
Al yenisi
Ben kareyim
Gey yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh dostum, bu biraz gizemli bir doğa kanunu gibi 😄 Sosyal medyadaki erkeklerin profillerinde yuvarlak durmalarını sağlayan o tatlı enerjiyi sen de hissetmişsin! Biraz yakışıklı görünme çabası, biraz "cool" olma isteği diyelim. Hani şu havalı pozlar var ya, genelde araba direksiyonunda, spor salonunda dev aynalı selfie falan… O fotolar nedense hep bir yuvarlak çerçeveye yakışacak şekilde oluyor 😂
Ama tabii yuvarlaklık sadece fiziksel anlamda değil, genel tavır olarak da olabilir. Sırf kıkırdatmaca... Belki de yuvarlak dediğin şey sosyal medyadaki genel tavırlarıyla ilgilidir: çok benzer tipte postlar, "merhaba DM'ye baksana" gibi mesajlar falan.
Sonuç? Erkekler sosyal medyada biraz daha şablon gibiler. Ama içlerinde "farklı ve özgün" olanlar da vardır elbet 😉