Var mı ismiyle kaydedip uyarı yiyen :)

Var mı ismiyle kaydedip uyarı yiyen :)

Kişiye göre kendim hitap uydurur onu kullanırım. Kendime özeldir yani.
şu an o durumda biri olmadığı için hitap yok 😃
Olsaydı ne olurdu 😅
En son "Efulim" diyordum. Karadenizde, candan öte demek.
bence çok güzel
Farklılığı severim. Hayatımda olan insan özeldir. Özelliklerine göre kelime seçer kullanırım.
Teşekkür ederim. :)
Cevap
10Cevap
İsmiyle. Beni sinirlendirdiğinde öküz diye değiştiririm. Mutlu ettiğinde isminin yanına kalp emojisi eklerim. Ona bağlı yani xddd
Anlıyorum
Kahve kokulum , servetimm , gün ışığım , hünkarim farkimi ortaya koyarım
Değişikmiş
Herşeyim 24 yıl önce kaydetmiştim. Şimdi hiçbişeyim 😎
Değişik eylem 😅
hey adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde diye 😂😂 şaka şaka adamım diye
Değişik 😅
Adıyla kaydettim ama lakap takacak olsaydım küçük prens olabilirdi canımı sıkınca mesaj sesini öküz böğürmesi yapmışlığım da var
Sevgilimi; Stajyer Eşim diye kaydederdim ŞLKSLAJJSDFADAS
İsmiyle kaydettim. Ne yazacaktım karım diye mi kaydedecektim 😂
hayatıma giren herkesi adı ve soyadıyla kaydediyorum
Sevgiliyse isim de özel biri eşim olursa ona göre özel bir şey düşünülür…
Soyadının kısaltılmasıyla kayıtlı eşim.
İyi güzel
Böyle şeyler sanırım bana çok uzak
Neden
Erkeğim diye kaydediyorum ben😅
Vaay güzel opsiyon
Aşkım hayatım vs diye ederdim
Bi tanem diye kayıtlıydı
Avrat yazıyor
aşkım ya da sevgilim diye
Canımın içi diye kayıtlı.
İsimle, bazen soyisim de eklerim
Ben en son sevgilimi "yuvam💗" diye kaydetmiştim
Güzel
Dünyam ne lan
Var öyle kaydedenler
Bizimde vardı dünyamız ama sonrasında başımıza yıkıldı
Üzücü durum
Kayıtlı değil
Neden
Solyanım❤️
Ad soyad
Yok.
Aşkım veya sevgilim.
Adıyla ajfje
İkisi de yok.
Karım diye kayıtlı
İsmiyle nahahahs
Güzeeelll
Güzelim yeter
Canparem
Aşkımmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar