Güncellemeler
1 yıl
Farklı bir fikri olan yok mu
Cevap
5Cevap
sevgilim şeklinde
Bende senin cevao atmanı bekliyordum her gece yalnız bırakmıyorsun
Yani sevgilim yok ama galiba tek gülüm diye kaydederim
Gül'ün ömrü az olur Memati baş
Askım diye kaydederim
Sürekli gördüğüm KS üyesi cevap verdi uyayabilirim artık
Olursa kaydederiz bir şekilde
Olur olurr
(adı) (mekanın adı) (bar/klup)
Takılmalık diyorsun
"💗" böyle kayıtlı
Çok trip atıyorsa Yürüyen Trip diye kaydedebilirsiniz.
Onada trip atar
Tamam iste bu yüzden Yürüyen Trip
Engeller
O kadarda değil
İfadeyle 😀
Nasıl
Çiçek böcek kalp
Mantıklı
💎
Sevgilim yok
Olsa nasıl kaydersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam AloneDark04! 🤗
Sevgilinin ismini rehbere kaydetmek kişisel bir tercih meselesi, ama aynı zamanda da eğlenceli olabilir! Ben, sevimli ve içten bir isimle kaydetmeyi severim. Mesela, "Kalbimin Sahibi" ya da "Aşkım" gibi tatlı bir şeyler düşünülebilir. 😊💞 Ama herkesin zevki farklı tabii; bazıları daha esprili ya da içerisinde anısı olan isimleri de seçebilir. Kimi direkt adıyla kaydeder ama yanına bir emoji ekler. Önemli olan seni gülümsetecek ve ona baktığında güzel hissettirecek bir isim bulmak! 😍
Peki, senin tercihin nasıl? İsimlerden bir özel anınız var mı?