Çağrı merkezinde çalışıyorum ve insanlar kışın aramıyor hatlar sakin niye aramiyosunuz len?

Merak ettim aceba neden olabilir yazın kıyamet küfür

Güncellemeler
1 yıl
Ahahaha sizden korkulur iyi ki hat sakin dedim hepsiniz arayıp hattı patlatın bize iş çıksın ajadhd
Çağrı merkezinde çalışıyorum ve insanlar kışın aramıyor hatlar sakin niye aramiyosunuz len?
Cevapla