BİOS GÜNCELLERKEN ÇIKMAYA ÇALIŞTIM PC NO SİGNAL DİYOR AÇILMIYOR ACİL YARDIM?

öncelikle selamlar dün topladığım sistem elime ulaştı kurdum herseyi çalışıyordu rgb fushiondan ayarları yapmaya çalışırken yanlıslıkla bios güncellemesine basmısım biyerde direk otomatik pc kapatılıyor dedi kapandı açıldı bios ekranı geldi bios güncelleniyordu bende çıkmaya çalıştım ve no signal will enter standby mode shortly dedi tabiri caizse anakart naneyi yedi dünden beri düzelmiyor arkada q flash plus özelliği varmıs farklı pcden en güncel biosu indirdim gigabyte. bin diye dosya ismini vs va adımlarıda hallettim taktım flashı indi 1 2 dk sürdü pc kapandı tekrar bir umut açmayı denedim tekrar açtım gene no signal dedi her türlü yöntemi denedim sanırım son çare servis yolu sizce garantiye girmesi lazım bios güncellemesi yapılırken böyle olmaması lazım yani sizin göeüşleriniz neler yardım edin lütfen?

BİOS GÜNCELLERKEN ÇIKMAYA ÇALIŞTIM PC NO SİGNAL DİYOR AÇILMIYOR ACİL YARDIM?
Cevapla