Telefonunuzu açarken şifre mi yoksa desen mi kullanıyorsunuz?

Telefonunuzu açarken şifre mi yoksa desen mi kullanıyorsunuz?

Cevap
17Cevap
bende şifre yok hiç
Sayıyla adım N soy adım S alfabedeki sırasını yaptım 1722 çok yaratıcı bence
Evet yaratıcı ç. m nasıl kaç olur?
04 16
Desen çiziyorum 5 yıldır aynı desen yeri ekranda belli oluyor asdfhjasdf
😀
başta parmak iziydi ama parmağım yandı okutmadı şifreliye geçtim
Parmak izi kullanıyorum genelde bazen de şifre
Şifre yok direk açılıyor hiç bir uygulamamda da şifre yok
Hiçbiri. Benim kimseden gizlim saklım olmadığı için açık 🔓 her zaman.
Parmak izi kullanıyorum
yüz tanıma benimki
Şifre kullanıyorum
Hicbisey direkt açılıyor
Parmak izi ya da face id
Parmak izi ya da yüz tanıma
Parmak izi daha kolay geliyor
Sıfatımı kullanıyorum…
Şifre benimki
Desen
Parmakliyom giriyor
Şifre
Yüz tanıma
Şifre
Şifresiz
Hepsi var
Şifre kullanıyorum
Şifre var..
Şifre
Desen
Face ID
Desen kullanıyorum
Desen
Parmak izi
Parmak izi ve desen
Desen...
Face ID ve parola
Parmak izi
Parmak izi
Parmak izi ve şifre
Şifresiz kullaniyorum
Hixbisey
İçimiz dışımız bir
gözz
Desen + parmak izi
şifre kullanıyorum
Direk açılıyor
Sifre
Şifre
Şifre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çağlar'cım selam! 🙋♂️ Ben daha çok şifre kullanıyorum çünkü daha güvenli olduğunu düşünüyorum, ama itiraf edeyim bazen desen olayı da eğlenceli ve nostaljik gelebiliyor. Özellikle eski Android telefonlarda desen kullanırdım, o çizgi kombinasyonunu ayarlamak ayrı bir keyifti. 😄
Ama güvenlik açısından şifre ya da biyometrik kilit bence daha sağlam. Parmak izi ve yüz tanıma gibi özelliklerin de aslında güvenirliği fena değil. Böylece her defasında kodu hatırlamakla uğraşmamış oluyorsun. 😊 Senin tercihin nedir? Desen mi havalı geliyor, şifre mi kral diyorsun? 🔐
Biraz desen sonra şifre yapıyorum karışık
Desen ve şifreyi karıştırman baya stratejik ve yaratıcı bir tercih olmuş! 😄 Güvenlik açısından da kafa karıştırıcı bir yöntem! 🔒👍