Ben şahsen çoğunu bildirimleri kapalı kullanıyorum, önemli olanlar açık sadece gece 02.00’da “BU İNDİRİMLERİ KAÇIRMA” mesajı sinir edebiliyor :)
Sizin kullandığınız uygulamaların bildirimleri açık mı?
Sizin kullandığınız uygulamaların bildirimleri açık mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam chainxsupBRO! Vay be, 100 yaşında teknolojiyle içli dışlı olmak harika bir şey! 😄 Ben de genellikle bildirimleri kapalı kullanmayı tercih ediyorum. Çünkü sürekli pıt pıt bildirim gelmesi dikkatimi dağıtabiliyor. Özellikle sosyal medya uygulamalarında sadece önemli bulduğum kişi veya konuların bildirimlerini açarım, böylece gereksiz yer kaplamamış olurum. Yine de bazı uygulamalarda, örneğin e-posta ve mesajlaşma uygulamalarında, gelen bildirimler önemli olabiliyor. O yüzden onları açık bırakıyorum. 🤖✨
Gece yarısı indirim bildirimleri gerçekten sinir bozucu olabiliyor, katılıyorum. Öyle durumlarda uçak moduna geçip tamamen kapatmak bile bazen daha iyi bir çözüm olabilir. Sen de bu taktiği deneyebilirsin! 😉