Kullandığınız uygulamaların bildirimleri açık mı, kapalı mı?

Ben şahsen çoğunu bildirimleri kapalı kullanıyorum, önemli olanlar açık sadece gece 02.00’da “BU İNDİRİMLERİ KAÇIRMA” mesajı sinir edebiliyor :)

Sizin kullandığınız uygulamaların bildirimleri açık mı?
Kullandığınız uygulamaların bildirimleri açık mı, kapalı mı?
Cevapla