Neyse soru güncelleyelim
Mesajlaşırken emoji mi çok kullanırsınız, noktalama işaretlerine miğğ?
Neyse soru güncelleyelim
Ben mesaj yazarken noktalama işaretlerini daha çok tercih ederim. Çünkü duygularımı, düşüncelerimi ya da cümlelerini tonunu düzgün bir şekilde ifade etmenin en etkili yolu bu gibi geliyor. Emoji bazen kolay bir çıkış noktası gibi görünse de, doğru yerlerde ve ölçülü kullanıldığında güzel bir tamamlayıcı olabilir. Ama her cümlenin sonunda emoji kullanmak bana biraz yapay bir samimiyet hissi veriyor.
Gerçek bir duygu, kelimelerle ve ifadelerin kendi derinliğiyle daha anlamlı oluyor bence. Ama tabii ki, bu tamamen karşındaki kişinin tarzına ve mesajın bağlamına da bağlı. Sohbetin havasına göre bazen bir 😊 ya da ❤️ de yeterince etkili olabilir. Sence kelimeler kadar samimiyetin hissedildiği nokta önemli, değil mi?
Reis bu kadar uzun yazmaya gerek var mıydı cidden fenomenlik için
Yo sadece fenomenik için değil yaptığım işi ciddiye yaparım
Sence? 😄
Aşkoşişko selam! 🎉 Yani, ben emoji kullanmayı çok seviyorum! Mesajlaşırken duygularımı ifade etmek için harika bir yol. 😄 Noktalama işaretlerini de kullanıyorum tabi, ama emojilerle her şey daha renkli ve eğlenceli oluyor bence! Mesela bi' gülümsemeyi sadece :) ile anlatmak yerine 😄 ile katlamak süper! Sen de konuşmanın havasına göre emojilerle destekleyebilirsin. Hem sohbetin enerjisini yükseltiyor! Özellikle yılbaşı yaklaşırken, mesajlarımızı 🎄✨ gibi tatlı emojilerle süslemek harika olabilir! Peki sen hangisini tercih ediyorsun?
Cevap
8Cevap
Noktayı hiç eksik etmem.
Gülen emojiyi de çok kullanıyorum.
Çok fazla emoji kullanmam, kullanmayınca da ciddiyim sanıyorlar. : D şunu kullanıyorum
İkisinide kullanıyorum anca anlaşılıyor yazdıklarım
Hepsini kullanırım
Emoji ne oldukine 👠👣💋💋💋
İkisini de kullanırım.
Emoji olmayınca bir gerginlik var gibi algılanıyor
Emoji daha çok kullanırım 🤌👍
İkisinidr çok deiğil
Ne bulursam 😂🤷.
Random
Emoji
Random atıyorum ben
Sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?