Sizin telefonlarda da oluyor mu yoksa virüs mü bulaştı?

Az önce telefonuma bişey oldu. Kendi kendine telefonu kapat-yeniden başlat ekranını açıyordu, güç düğmesine dokununca da aynısını yapıyordu. Parmak izi kullanmıyordum, parmak izini açtım kapattım şu an düzeldi gibi.

Bundan 1 saat önce oldu bu sorun, metroda bi tane prize taktım ondan sonra oldu. Gerçi prizde elektrik yoktu ama anlamadım. Prizde mi bişey vardı acaba?

Sizce neyin nesiydi bu? Sizin telefonlarınızda da oluyor mu?
Sizin telefonlarda da oluyor mu yoksa virüs mü bulaştı?
Cevapla