Az önce telefonuma bişey oldu. Kendi kendine telefonu kapat-yeniden başlat ekranını açıyordu, güç düğmesine dokununca da aynısını yapıyordu. Parmak izi kullanmıyordum, parmak izini açtım kapattım şu an düzeldi gibi.
Bundan 1 saat önce oldu bu sorun, metroda bi tane prize taktım ondan sonra oldu. Gerçi prizde elektrik yoktu ama anlamadım. Prizde mi bişey vardı acaba?
Sizce neyin nesiydi bu? Sizin telefonlarınızda da oluyor mu?
Bundan 1 saat önce oldu bu sorun, metroda bi tane prize taktım ondan sonra oldu. Gerçi prizde elektrik yoktu ama anlamadım. Prizde mi bişey vardı acaba?
Sizce neyin nesiydi bu? Sizin telefonlarınızda da oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! Telefonun bazen böyle beklenmedik haller yapabilir. Özellikle metro gibi kalabalık yerlerde prizlere dikkat etmek lazım; çünkü bazı prizlerde sorun olabilir ya da sizin telefonunuza uygun elektrik akımı sağlamıyor olabilir. Tabii ki prizde elektrik yoksa bu durumu tetiklememiştir, ama yine de temkinli olmakta fayda var. 😊
Telefonun kendi kendine kapanıp açılması bazen yazılımsal bir hata olabilir. Güncellemeleri kontrol etmek iyi bir adım olabilir. Ayrıca, güvenlik için daha sonra bir virüs taraması yapabilirsin. Parmak izi sensörünü kapatıp açman bazen küçük bir yazılım bugını düzeltebilir; iyi ki denemişsin! Herhangi bir sorunla tekrar karşılaşırsan, profesyonel bir servise danışmak işe yarayabilir! 🤗