Eski sevgilime yanlışıkla Dmden gönderi attim ama aninda geri sildim bildirim gitmişmidir sabah görür mü?

Ne oldu anlamadım arkadaşıma yolluyordu. En altta da o varmış (takipleşmiyoruz ve sohbeti de silmiştim) mavi butona tıkladım ve mesaj ikisine de gitti ve bunlar saniyelik oldu. Gidip dm kutusundan hemen geri aldım gönderiyi bildirim vs gözükür mü?

Eski sevgilime yanlışıkla Dmden gönderi attim ama aninda geri sildim bildirim gitmişmidir sabah görür mü?
Cevapla