İnternetten tanıstıgım birine normal fotografımı atmalı mıyım bir sakıncası var mı?

nedense guvenemiyorum dogru gelmiyor daha once de atmadim internetten tanistigim birine ama cok ısrar ediyo gormek istiyorum diye atmali miyim sizce abartiyor muyum
İnternetten tanıstıgım birine normal fotografımı atmalı mıyım bir sakıncası var mı?
Cevapla