Bazı kanallardan cıkma vaktimiz gelmedi mi?

Kendimizi yordugumuz insanlar bizi değersiz görüyor sadece keyfini dusunuyor başladınız derdiyle dertlenelim diye biz çöktük en doğrusu izlememek abonelıkten cıkmak
Güncellemeler
1 yıl
YouTube çok tehlikeli gerçekten Bi yorum bile cökertiyo insanı insan onları izledikçe milyonlar kazanıyorlar kıskançlık oluyor yorjm yapılıyor hos değil
Bazı kanallardan cıkma vaktimiz gelmedi mi?
Cevapla