Bir dönem daha bitti, karneleri verdik. E biz de biraz dinlemeyelim mi?

Yine başladılar, "öğretmenlerin işi kebapçılar" 😅 Ara tatil, yaz tatili vs vs. Ne sanıyorlar bilmiyorum ama arkadaşlar bir Müge Anlı atasözü der ki, "Hiçbir şey yapmayan insanlar yapanları eleştiriyor, e sen gel yap" 😂

Güncellemeler
+1 yıl
*dinlenmeyelim mi?
Artık şu sorulara yanlış yazdığımızda düzenleme özelliği gelebilir mi lütfen sayın KS..🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️😅
Bir dönem daha bitti, karneleri verdik. E biz de biraz dinlemeyelim mi?
Cevapla