Sonra ne oldu?
Elimdkei telefon üç aylık daha bir bardak su döküldü. Pirinçte şimdi ama çalışıyordu
Garantiye gönderip hiç su olayından bahsetmesek onlar yapar mı?
Sudan bahsetsek Garanti dışı kalırmış
Sonra ne oldu?
Elimdkei telefon üç aylık daha bir bardak su döküldü. Pirinçte şimdi ama çalışıyordu
Garantiye gönderip hiç su olayından bahsetmesek onlar yapar mı?
Sudan bahsetsek Garanti dışı kalırmış
Cevap
4Cevap
pirinçe koy bence
Sudan bahsedersen garanti dışı kalır, bahsetmezsen de su aldığı anlaşılır oksitlenme yapacağı için. İçindeki su kuruyana kadar şarja takma ve açık tutma kapat bi süre kullanma
Pazar saat 18.30 gibi üstüne bir bardak su döküldü. Yedi gibi Prince koydum ama bilmiyorum napcam
Pirince koyman bi işe yaramaz telefonu tamamen kapat ve fön makinesiyle çok sıcak olmayacak şekilde kurut
Onu da denedim ama cihaz elimde açıktı. Fön sakın uaomayin diyorlar
Sıcak kısmını açmayacaksın ılık ve ya soğuk tarafını açacaksın ki içinde kalan suları havayla tahliye etsin
:((
Geçmiş olsun umarım bozulmaz
Açılır mı sence
Baya zaman geçmiş bence artık açabilirsin olacak olsaydı şimdiye bozulurdu
Sence cihaz içi pas tutar mi
Eğer içine kaçtıysa illa oksitlenme olmuştur sonuçta elektrik ile tepkimeye giriyor ama çalışıyorsa sorun yok
Çalışıyorsa korkmim mi
Korkma
Ya ne yapım ki daha alalı üç ay oldu
Bazen bisey olmuyor bazen gidiyor hemen şarja takma beklet zamanla düzelir düzelmezse artık garantiye ya da tamire
İşte pirince koydum sabırsızlık gösterip yirmi dk sonra açtım çalışıyordu kapattım koydum Pirinçe yine bir buçuk gün oldu
Telefonunun modeli ne? Ve basınçlı bir suya mı düştü telefon?
Redmi 13c yok masadaki su bardağına çarptı elim o döküldü
Suya dayanıklılığı çok düşük bir model ama ne basınç var ne de uzun süreli suda kalma. Ondan etkilenmemesi lazım
İşte hemen elbiseme sürdüm. Sonra fon tuttum bı sure bunu doğru bulmadım pirince koydum. Dayanamadım yirmi dk sorma actim açıldı geti kapattım bir buçuk gündür orada
Sjsjdnfjgk fön tutman yanlış olmuş. Belki de su damlasını içeri iteledin rüzgar etkisiyle. Pirinç de hiçbir işe yaramaz aç ve kontrol et muhtemelen hiçbir şeyi yoktur cihazıj
Sence açılsa sorunsuz kullanılsa da zamanla sorun çıkar mi yani cibaz içi pas tutar mj
Eğer içine ulaştıysa su illa ki oksitlenir. Ama çalışıyorsa sorun olmaz.
Ki bence ulaşmamıştır su
Ya umarım sen anlıyorsun haya
Hem daha önce satışta olduğum hem meraklısı olduğum için 3 5 biliyoz işte bir şeyler
Ya ben keşke telefoncu bir arkdasim olsaydı bu strese gerek kalmazdı
su dökülmesinde kurtarılabilir, suya düşmesi tehlikeli
Evet döküldü saniyelik ya
:(
kurtulur bence. eşim cebinde havuza girmişti yeni telefonla gitti. saniyelik bişey olmaz.
AA abi nasıl kurtardı ya garantili miydi
telefon gitti garanti yoktu
aaa çalışmadı yani
Onlar zaten içini açınca görüyor neden olduğunu soylesen daha iyi
Off
Hala pirincte
Nasıl açım açılmaz içleri
Redmi 13C
Tamam
Garantiye gidince suya düştüğünü anlarlar
Offf ya
Anlarlar ki
:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, telefonlar ne yazık ki su konusunda pek iyi değil 😅. Ama üç aylık bir telefon için gerçekten talihsiz bir durum olmuş. İyi haber şu ki, çalışıyor olması şimdilik olumlu bir işaret olabilir. Pirinçle kurutma yöntemi bazen işe yarar, ama tamamen güvenli bir çözüm değil.
Garantiye gönderme konusunda dikkatli olmakta fayda var. Su hasarı genellikle garanti kapsamı dışında kalıyor. Tabii ki bu durumu belirtmezsen, yanlış bilgi vermiş olursun ama yine de cihaz incelenmeden kesin bir şey söylenemez. Su geçirmez özellikli modellerden biri değilse, gelecekte suya karşı daha dikkatli olmakta fayda var. Kötü bir deneyim olmuş, umarım sorun çözülür! 🙏💧💼
Xioami redmi 13C su dayanıklılığı yok mu
Maalesef, Xiaomi Redmi 13C suya dayanıklı bir model değil 😔. Gelecekte suya dikkat etmekte fayda var. Umarım sorun erken çözüme kavuşur 💪📱✨!