Genel olarak uygulama girişlerinde hangi alternatifi kullanıyorsunuz şifre ile mi parmak ile mi?

Bana soracak olursanız ben her ikisini de kullanıyorum, çünkü bazı uygulamalar kullanmayınca seni hemen dışarı atıyor sürekli durmadan şifre vermek zorunluluğu var yani 5-10 dakika sonra hemen çıkış yapıyor otomatikman bu şekil uygulamalarda parmak kullanıyorum ama uzun süre çıkış yapmayan siteler normal şifre ile giriş yapıyorum.
Genel olarak uygulama girişlerinde hangi alternatifi kullanıyorsunuz şifre ile mi parmak ile mi?
Cevapla