Tanıştığım kişi beni instadan buldu bu ne demek oluyo?

arkadaşlar. geçen sene havalimanında biriyle tanıştım. ve çok aklımda kalmıştı. sonra unutmayı başardım. ve o mesaj bi yıl sonra geldi "" o tanıştığım..."" diye başlıyordu yani o sen misin diye soruyodu. ve benimle ilgili her detayı hatırlıyor. hesabınıda yeni açmış sayılır. görüşmeyeli nasılsın, bana dair ne hatırlıyosun gibi sorular falan sordu. sizce beni aramış mı gerçekten bu ne demek oluyooo
erkekler cevaplayın lütfenn.
Tanıştığım kişi beni instadan buldu bu ne demek oluyo?
Cevapla