Dönüş yapar mısınız genelde, yoksa ilkin whatsapptan profile bakar, ona göre mi ilerlersiniz?

Dönüş yapmam, bir daha arasın veya yazsın
Dönüş yaparım, belki de önemli bir konudur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dönüş yapar mısınız genelde, yoksa ilkin whatsapptan profile bakar, ona göre mi ilerlersiniz?

Spam olanlar zaten otomatik düşüyor. Normal numaraysa da önce WP profiline bakarım, tanımıyorsam tekrar aramasını beklerim önemli bir yerden haber beklemiyorsam.
Mantıklı
Müşterilere geri dönme alışkanlığından olsa gerek wp üzerinden kontrol eder geri dönerim ben 🙃
Aaa sektör hangisi
Satış sektörüydü. Belirli departmanların ürün tedarik kaynaklı sorunlarıyla da ben ilgileniyordum 🥹
Sorun çözme sektörü, bilişim :)
Sabırlar diliyorum 😂
Umarım gelir o sabır 😅
Çok zor ama umut kesilmez gibi 😂
+ Sorunun çözümüne yönelik teyit için aramıştım?
- Ya ne çözümü siz söyle böyle bir firmasınız...
İnsanlar gerçekten çok zorlar. Gerçekten insanlarla diyalog kurmak zorunda olan çalışanların en büyük ihtiyacı sabır ve akıl sağlığı 😂
Ne yazık ki haklısın 😂
çift hat kullanıyorum. her ikisi de bilinmeyene kapalı. burası hariç hayatım gizliye kapalı😂
teşekkürler🙏
Cevap
3Cevap
Önemli bir konu olduğunu düşünürüm ondan kaynaklı arkasındaki sebebi ararım içimde ki meraki da gidermiş olurum
Dönüş yapar mısın
Arayanı açmam genelde.
Mesajlar da spam klasörüne düşer. O yüzden görmem yıllar aldığı bile oluyor.
Vay be çok iyi
Tabii ya. :)
o andaki duruma göre değişiyor bazen dönüş yapıyorum bazen yapmıyorum.
Neye göre değişiyor
Dönerim. İş ile ilgili olabileceğinden. Çoğunlukla öyle de oluyor.
Sektör hangisi ki
Bilinmeyen numara adı üstünde, bilmediğin kişiyi niye arayayım.
Dolandirviysa polis takloti yaparak (engelleniyorum)
Telefonum gızlıye kapalı. Şayet tanımıyorsam da cevap vermem. Engellerim uzatırsa
Bilinmeyen, bilinmeyen olarak kalır
Çok net
Bilinmeyen numaralara kapalı benim telefon
Engelleniyor mu direkt
Hayır gizli numaraları kapatma özelliği var
genelde telefonum sessizde aramaları görmüyorum denk gelirse önce kontrol ederim sonra dönüş yaparım
Engellerim
Hahaha netlik diye buna derim ben
Yani beni nerde saçma biri var arar telefon beklediğim kimsede yok ben netim her konuda 😉😂
Umursamam genelde
Farklı bi yanıt
Ararım kim diye
Aynen
Kapalı
Cevap vermiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?