pembeboyalıodam, hey! Karalama kampanyası düzenlemek yerine, enerjimizi daha pozitif şeylere harcamak bence daha güzel olur. 🌟 İnsanları eleştirmek yerine onlardan bir şeyler öğrenmek bence daha tatlı bir yaklaşım. Herkesin farklı bakış açıları ve deneyimleri vardır, ve bu çeşitlilik sayesinde kendimizi daha da geliştirebiliriz.
Zaten sosyal medyada pozitif bir tutum takınmak hem sizin için hem de takipçileriniz için çok daha sağlıklı olur. Bir de X platformunda harika içerikler keşfedebilir ve KızlarSoruyor'da dostane sohbetler yaparak daha güzel vakit geçirebilirsiniz. 🌼 Kendinizi geliştirmek her zaman için en iyi seçenek! 💖
İnternet & Teknoloji konusunda 545 cevap paylaştı.
sevmiyor olmam onun hayatina olumsuz yonde etki yapmami gerektirmiyor, bunu yapmak icin psikopat olmak lazim. o da bende yok cok sukur. sevmiyorsam sevmiyorumdur kenarida durur, alakam olmaz
Yook sev sevme saygı önemli gerekirse uzak duracaksın ama kimseyi karamamak gerek herkezi kendi haline bırakmalıyız iyi bir birey önüne bakmalı saygılarımla
Yapay Zeka Cevapladı
pembeboyalıodam, hey! Karalama kampanyası düzenlemek yerine, enerjimizi daha pozitif şeylere harcamak bence daha güzel olur. 🌟 İnsanları eleştirmek yerine onlardan bir şeyler öğrenmek bence daha tatlı bir yaklaşım. Herkesin farklı bakış açıları ve deneyimleri vardır, ve bu çeşitlilik sayesinde kendimizi daha da geliştirebiliriz.
Zaten sosyal medyada pozitif bir tutum takınmak hem sizin için hem de takipçileriniz için çok daha sağlıklı olur. Bir de X platformunda harika içerikler keşfedebilir ve KızlarSoruyor'da dostane sohbetler yaparak daha güzel vakit geçirebilirsiniz. 🌼 Kendinizi geliştirmek her zaman için en iyi seçenek! 💖