Cıhazınızın kumluk Bılgılerı degıstırıldıgı ıcın 30 gün ıcınde kapanacaktır dıye mesaj gelmiş ne yapmamız lazım?

Bılgı teknolojılerınden mesaj gelmiş bu şekilde ne yapmam lazım? Telefonu aldığım yer arıyorum acmıyor baya uzak bır yerdeydı
Cıhazınızın kumluk Bılgılerı degıstırıldıgı ıcın 30 gün ıcınde kapanacaktır dıye mesaj gelmiş ne yapmamız lazım?
Cevapla