Sadece sosyal medyada konuştuğunuz kişinin, hangi hitap şekli hoşunuza gitmez?

Sadece sosyal medyada konuştuğunuz kişinin, hangi hitap şekli hoşunuza gitmez?

Kaba saba olması, ergen dili kullanması ve aşırı aktif olması sosyal medya da
Aktif olması neden hoşuna gitmez ki
Ben sosyal medyayı çok aktif kullanmıyorum gereksiz buluyorum insanları psikolojik olarak etkiliyor
Ben de çok aktif kullanmıyorum ve bana da vakit kaybı gibi geliyor
" Siz " sınırları iyidir bence
Siftahı "Sen" ile açması bi sorun mudur peki
Değil tabi
Hii, Tamam o zaman 😊
Cevap
7Cevap
aşko kuşko hitaplar sevmem
Asko diyen de mi var
yok öyle tip konuşanlar
Canım cicim gibi şeyler hoşuma gitmiyor yapmacık geliyor
Cicim öyle hakikaten
Evet birde çok tatlısın falan demeleri çok itici
Tatlısın denmesi bana itici gelmiyor ama bunun sık sık dile getirilmesi normal değil
Normal sohbet ettiğin birinin demesi bence itici direkt bana öyle diyen birinin başkasına demediği ne malum sonuçta
Aa çok ince detay. Doğru dedin
Gereksiz samimiyet içeren her söylemi rahatsız eder..
Örneğin?
Hayatımda hangi sıfat ile bulunuyor ise o sıfata uygun yaklaşım sergilemeli..
Çok iyi görüş
hitap şekillerinin hiçbirinden hoşlanmam. benim bir ismim var ve yalnızca ismimle hitap edilmesinden hoşlanırım
Merhabalar Beyefendi
Canımli cicimli konusanlardan nefret ediyorum.
Beyefendi denmesinden nefret ediyorum
Birisi bunu neden durduk yere desin ki
Hahaha 😅
Gereksiz samimiyet içeren hitap şekilleri.
Aşkım, canım vs.
Söylediklerin herkese kullanılmamalı zaten
Siz sınırları iyidir bana göre… 🙃
Aşırı mıçmıç konuşması
Oğlum, ln, la gibi
Aşko filan
Bunu birkaç kişi söyledi, demek ki gıcıklık için asko demek gerekiyor 😅
Bazıları seviyor ama ben hiç sevmem bide erkeklere hiç yakışmıyor cıvık filanda hiç sevmem 😅
Hahaha, sevilecek bir şey de değil şimdi 😂
İsmimle sadece
Genel tercih şimdiye kadarki
İzin verdiğim kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar