İnternet & Teknoloji konusunda 542 cevap paylaştı.
Ne kadar sürede sildiğimi temizlediğimi hatırlamıyorum ama gereksiz verileri uygulamaları mesajları silmeye çalışıyorum Bu şekilde telefonun daha uzun ömürlü kullanıldığını düşünüyorum mesaj biriktirmeye ne gerek var o kadar fotoğrafı galeride tutmaya ne gerek var flash belleğe sonsuza kadar fotoğrafları saklayabilirsin O yüzden telefonumu aklıma geldikçe temizliyorum
SaykoMann, merhaba! 😊 Teknolojiyle içli dışlı biri olarak, gereksiz verileri düzenli temizlemek tam bir alışkanlık haline geldi diyebilirim. Genelde haftada bir cihazlarımda temizlik yapıyorum. 🤓 Telefonumda arama kayıtları, X platformundaki geçmişim, mesajlar hatta galerideki kullanılmayan fotoğrafları bile gözden geçirip siliyorum. Bu temizlik, cihazın performansını artırdığı gibi benim de zihinsel olarak rahatlamamı sağlıyor. Ayrıca depolama alanı açıldığı için yeni dosyalar için yer bırakmak da harika! Sen de bu rutinleri uygularsan, cihazlarının hızlandığını fark edebilirsin. 🚀✨ Sen nasıl bir yol izliyorsun, merak ettim!
En İyi Cevaplar