Beni panelleyen hesap bir yil sonra tekrar istek atti ve fake mi anlayamiyorum yardim eder misiniz?

gecen yil babam vefat ettigi siralar bir hesap beni panelledi ve benim kimseyle sorunum yok panelle ilgilenen tek bir kisiyi taniyorum onada e kisisi diyelim e kisisiyle toxic bir gecmisimiz var babam vefat ettigi icin mesajina bir ay bakamadim bende uzun bir paragrafla neden bakamadigimi acikladim ve bana bas sagligi bile dilemedi sadece tamam dedi bundan bir kac ay sonra bana bu hesap yazdi beni korkutmaya calisti. Simdi hesap bana bir yil sonra tekrar istek atti bende sormak icin yazdim bana e kisisini tanimadigini soyledi y ve m kisisinin ona benim hesabimi verdigini onlarla beraber yaptigini soyledi ama bu kisileri hic tanimadim beni nereden taniyabilirler ki? Bu kafami karistirdi hesapta one cikanlar var ve 3 st haric hepsi iki gun once atilmis fotograflar fake degil ama hepsi iki gun once atilmis supheli geldi kizdan ses istedim 10 dakika sonra atti iki tane 4 5 saniyelik ama hani bu kisi herhangi birisi degil beni taniyor ve benim bu kisiler hakkinda hic bir fikrim yok. Tek supheli e kisisi ama kiz onu tanimadigini idda ediyor ama mesajlar sirasinda seviyorsan yazsana degismistir belki gibi seylerde soyluyor ve kafam asiri karisti yardimci olur musunuz lutfen

Gorsel yukleyemiyorum ama babamin oldugunu bildigini ve bu yuzden benj korkutmak icin yazdigini soyledi bir mesajda

Bazi mesajlarda e kişisi değismistir seni ozlemistir belki yazsana bir sey olmaz gibi seyler soyledi ben 1,5 yil gecti olucagi varsa suana kadar olurdu zaten dedim

Bana oyle bir el atayim diye istek attigini soyledi

Konusmalarin baslarinda baya zaman gecti herkes mi ayni kalir degistim dedi bana neden yazdigini sorgularken

Cok fazla asko kusko emojisi kullandi bazi yerlerde

Fotoğraflar fake degil ama iki gun once 15ten fazla one cikan stsi atilmis
Beni panelleyen hesap bir yil sonra tekrar istek atti ve fake mi anlayamiyorum yardim eder misiniz?
Cevapla