Sizce biz burada soru sorarak bir şeyler tartışarak internete katkıda bulunuyor muyuzdur?

Belki De sandığımız kadar önemsiz değildir buradaki yazılar en ufak birisinin sorusu bile. çünkü ilerde google bir yapay zeka ile birleşir ise, o yapay zeka Google'deki tüm verileri insan davranışı ve konuşmalarını gözden geçirerek yani belki De bizim bu sohbetlerimizi görerek gelişecek. yani ilerde bir insan 2200 yılında mesela googleye benim şuanda burada yazdığım bir şey hakkında soru sorduğunda ve kimse bu soruyu sormamıs olsun, o kıza yardimim dokunacak belki de. ben kendimi bu şekilde düşünerek önemli hissediyorum. sanki gelecekteki Google yapay zekanın gelişmesi için insan davranışını ve insanların başına gelenleri hatta , ona öğreten insanlarız. internet geçmişine yani geleceğe katkımız var diye düşünüyorum. yani basit bir Google araması ile evet zaten insanlar burdan cevap bulabilir ama benim dediğim o değil biz bence sorularla o görünmez sorumuzla bile yapay zekanın görüp değerlendirdiği bir yazar olarak kalacağız. ilerde Google yerine kişisel asistanlar geldiğinde akıllı ama çok akıllı yapay zekalar geldiğinde o yapay zeka bilgisini her şeyden alacak bence hem De o zamana kadar internet üzerinde yazılmış Herr şeyden alacak. mesela ben kimsenin sormadıgi konuşmadığı bir şey hakkında konuşsam burada yapay zeka ilerde kendisine soru soran birisine buna bakarak yanıt verecek ben böyle düşünüyorum. gelecege katkı yani bence.

Sizce biz burada soru sorarak bir şeyler tartışarak internete katkıda bulunuyor muyuzdur?
Cevapla