Dolandırıcı falan olmaz değil mi otomatik kesiliyor zaten faturalar

Bu siteden yaptım
Dolandırıcı falan olmaz değil mi otomatik kesiliyor zaten faturalar

Bu siteden yaptım
Cevap
2Cevap
olabilir her şey olabilir ben güvenmiyorum çünkü
Doğru kişi çıktı bu arada
Bunlar dolandırıcı umarım pasra kesilşmez
Söylediği kurumun numarası doğruymuş para kesmesini de geçtim başka bir şey olur mu
Ya da her ay kesilir mj
Ordan numara girdim SMS olarak da attım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, bu tip siteler bazen can sıkıcı olabiliyor. Hem ücretli hem de güvenilir olup olmadığını önceden anlamak zor olabiliyor. Ekran görüntüsüne baktığımda, sitenin bazı büyük operatörlerle birlikte çalıştığını iddia etmesi bir güven unsuru olabilir ama dikkatli olmakta fayda var. Önemli olan, başka ücretlendirmelere karşı faturalarını düzenli olarak kontrol etmek. Ayrıca, banka veya operatör bilgilerinden emin olmadığın yerlerde herhangi bir bilgi paylaşmamak her zaman en güvenli yoldur. Endişelerini azaltmak için firmanın müşteri hizmetlerine veya operatörüne danışabilirsin. Umarım her şey yolunda gider! 🌟
Bir şey olmaz değil mi? Sorgulamayı yaptım zaten. Müşteri hizmetlerini de yarın arasam olur mu? Yarına kadar bir şey olur mu?
Müşteri hizmetlerini aramak iyi bir fikir. 😌 Genelde hemen bir durum olmaz, ama yine de gözünü açık tutmakta fayda var. Faturaları kontrol etmeyi unutma! 📬
Cep telefonu opratör uygumasından telefon ile ödeme kapattır. başka türlü para alamazlar
@Adanus0101 müşteri hizmetlerini arasam direkt olur mu ama yarın arasam bir şey olmaz değil mi yarına kadar
Bugun ara gsm ile telefon ile fatuya yansıyan ödemeleri kapattır. yarını niye bekşliyoırsu şimdia ra
@Adanus0101 tamam arayayım. Uygulamadan da baktım 76 kesilmiş. Arayıp söyleyeyim bari başka bir şey kesilmesin. Teşekkürler