1 yılSorularına cevap verdiğim, yansıttığı karakterini beğendiğim, cehaletten uzak olan, kendime yakın bulduğum insanları takip edebilirim.
Takip ettiğim insanların her sorusuna gitmem. Paylaşımlarını beğenirim (beğenme tuşuna basarım 😅). Sadece ilgimi çeken ve bilgi sahibi olduğum sorularına cevap yazarım. Düzenli günaydın ve iyi akşamlar mesajı pakete dahildir sjsj.
14 Yorumla
u 1 yıl12 ay sözleşme yaparsak ne kadar gelir paket
- 1 yıl
Ben parayla çalışmıyorum. Ücretimi haftada bir döner olarak alıyorum. 😅
u 1 yıldandik tavuk döner veririz oda martı etinden yarın gel başla
- 1 yıl
Türkiye şartlarında makul bir teklif. Kabul sjs.
En İyi Cevaplar
İnternet & Teknoloji konusunda 477 cevap paylaştı. En az 12 referansı olacak
Güvenilirlik
Ortak Değerler
Destekleyici Olma
Empati ve Saygı
Ortak İlgi Alanları
Mizah Anlayışı
Kişisel Gelişim
Çalışıyor olması
Çalışmıyor olmaması
Kendi yemeğini karşılıyacak
Ulaşım yol ondan
Her müziği dinleyecek
Ağır şartlarda çalışmayı bilecek
Trip felan yapmayacak
Sürekli zam istemeyecek
Şarkı söyleyecek
Şarkı sevmeyecek
@tenedos tanıma şartı
Akbili olacak
Ama bisiklet kullanacak
Kızlara laf atmayacak
Ağzı laf yapacak
Bu kadarcık şey olursa yeter 😂😂😂😂
08 Yorumla
1 yılhic yok canim kimi isterse 😊
19 Yorumla- 1 yıl
olmaz tatlidir vermem 😀
- 1 yıl
aynen disin cürür 😀
- 1 yıl
küp seker yiyon ama o zaman yazik olmuyo 😀
- 1 yıl
(kisneyen at sesi emojisi)😀
- 1 yıl
tesekkur ederim 😊
1 yılKabul etmiyommm kimseyiiii
08 Yorumla- 1 yıl
Biri sen cinimmm
- 1 yıl
- 1 yıl
Pardon yaa üstüne atladım cmdmdmdmdmdmdnd
- 1 yıl
Bokye montun benden daaaa mi önemli 😭
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Tenedos! 😊 Takip isteklerini kabul ederken genellikle birkaç şeye dikkat ediyorum. Öncelikle hesabın gerçek bir kişiye mi ait olduğu benim için önemli. Bot ya da fake hesapları pek sevmem 😅 Profil fotoğrafı, biyografi ve paylaşımlar bu konuda ipucu verebiliyor. Ayrıca ortak arkadaşlar ya da takipçiler de varsa genelde daha güvenli hissederim. İçeriği de önemserim; yani paylaşımlar ilgi alanlarıma hitap ediyorsa daha kolay kabul edebilirim. Mesela teknoloji ve bisikletle ilgili şeyler paylaşıyorsan kesin kabul ederim! 🚴♂️💻
Peki senin kriterlerin neler? Belki karşılıklı takipleşiriz ne dersin? 👫✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılhesabım açık zaten takip eden ediyor.
08 Yorumla
u 1 yıletmeyen ne yapıyor
- 1 yıl
etmesinler onlar kaybeder
u 1 yılağlasınlar
- 1 yıl
zırlasınlar
u 1 yılhoplasınlar
- 1 yıl
gebersinler :D
u 1 yılçok oldu eheuh
- 1 yıl
ahahsds
- İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
u 1 yıltakip etme kriterim şunlar ; eğitimli, kültürlü olması, cinsellikten uzak olması.
130 Yorumla- 1 yıl
O manada değil kendini yetiştirmiş olması.. cahil , ergen , kaba davranışlara sahip birinin arkadaşım olmasını istemem
- 1 yıl
Tahammül edemiyorum çünkü Gklşşşş
- 1 yıl
kafa yok ki çakasın Nato kafa Nato mermer 😀
- 1 yıl
Suç ortağım olursan evet 😄
- 1 yıl
Ben taşıyamam tek el at kaldıralım tekme atsan da olur gjlşşş
- 1 yıl
Olur bak güzel fikir bizimlesin jklşşşi
- 1 yıl
Ne mutlu Öldürmeyen acı güçlendirir ahah
- 1 yıl
O ne beee sen yedin galiba jlşşii
- 1 yıl
Shkllşş ahh düşünceli man ben niye yakayım onlar kendini yaksın nlşşii
- 1 yıl
Onların külü de faydasız olur şimdi
- 1 yıl
😄şu yaratıcılığın beni öldürecek bence elektrik süpürgesi tüm pislikleri çeker 👈👌ya da koca bir fil 🐘ordusu yeter ancak bunları örtmeye jlşiiii
- 1 yıl
Gelsin jlşşşş
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
Ben biriyle konuşur onla yol alırım beğenirsem eşim olur onla yaşarım özelimi. En mantıklısı bu bu zamanda.
1 yılHer önüne geleni ekleyenleri kabul etmiyorum.
Aklı başında ve göz aşinalığım olan kişileri kabul ediyorum sadece.
11 Yorumla
1 yılMuhabbetimiz varsa, saygılı konuşuyorsa veya kafa yapımız uyuyorsa kabul ederim
14 Yorumla- 1 yıl
lanetli vişne ise konuşur
- 1 yıl
Tabikisii
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılTanıdığım ya da tanışmaya değer gördüğüm birisi olmalı
11 Yorumla
1 yılc. i. nsellikle ilgili paylaşımı ya da yorumu olmaması
13 Yorumla- 1 yıl
istemiyorum milletin a. b. a. z. as. ıyla uğraşamıyacağım
1 yılİstek atanları stalkliyorum düzgün efendi biriyse GT yapıyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Evet
1 yılProfilim 2 yıldır açık. Kimin takip ettiği umrumda değil açıkçası.
10 Yorumla
1 yılSaçma sapan şeyler sormadıkları sürece kabul ediyorum.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Pek takipleşme havasında değilim zaten kimse sorulara gelmiyor bi numarası yok mesaj atma dışında
05 Yorumla
u 1 yılBeni karşı cins olarak görmeyecek kişilerden oluşuyor takip listem.
12 Yorumla- 1 yıl
Evet 😀
1 yılGüven vermesi. Az da olsa.
11 YorumlaTipsiz olmaları
18 Yorumla
1 yılDişi olması tek kriter
11 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 457 cevap paylaştı.
1 yılKriter miter yok, hicbirini kabul etmiyorum 😝😎
01 Yorumla Sorularda slak slak şeyler yazmayacağını düşünmem 😄
01 YorumlaÖyle bir kriterim yok tamamen o kişiden aldığım enerjiye göre değişiyor bu.
02 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılArtık kabul etmiyorum. Olanlat yetiyor. Bana istekte yollayanları siliyorum
02 Yorumla
u 1 yılkafa rahat
- 1 yıl
Aynen öyle 💯
İstek atması burada nasıl bir kriter olabilir acaba meraktan sordum
02 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u 1 yılİnstagramda hiç birine bakmiyorum birikiyor burada da düzgün biriyse geri takip ediyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Kapıda dursunlar işte jsjs
- İnternet & Teknoloji konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yıltamamen kafama gore sayilir ya, oyle iyi oldugunu dusundugum kisileri kabul edip donus yapiyorum
07 Yorumla- 1 yıl
o nasil bi cumledir ahahahahhaha
- 1 yıl
herkesi cok iyi dusunuyom
- 1 yıl
dimi dimii
İnternet & Teknoloji konusunda 418 cevap paylaştı. C. nsellik nick adı profilinde görünense kabul etmiyorum onun dışında her üyelerini kabul ediyorum.
02 Yorumla- 1 yıl
Mesela isim vermeyeyim ben
İnternet & Teknoloji konusunda 512 cevap paylaştı. Genelde kabul ediyorum saçma sapan şeyler yaparsa çıkar ve çıkarırım
04 YorumlaBeyniyle isteği atmış olması veya kadınsa eşcinsel olmaması😂😂
04 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı.
1 yılProfilim şu an açık zaten. Engelleme kriterlerim var benim, mal sevmiyorum.
03 Yorumla- 1 yıl
İki ayaklı mal sevmiyorum
1 yılProfil açık olduğundan takip istekleri onay istemiyor zaten ama takip etme kriterim yok, etmiyorum kimseyi..
01 Yorumla
1 yıltakip ettigim kimse yok, istekleri de kabul etmiyorum.
10 Yorumla
1 yılCinsellik maksadıyla istek atmak rahatsız edici geliyor
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
1 yılKarşımdakinin profil ve xperine bağlı. Muhabbetini seversem karşılıklı takip ederim.
00 Yorumla gelmiyor ki edeyim
10 Yorumla
1 yılAçık zaten isteyen atabiliyor
10 Yorumla
1 yılHerkesi değil enerjisi uyanlari😃
10 Yorumla
1 yılGerçekten tanıdık olması.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılkimseyi kabul etmiyorum
10 Yorumla Kriteri yok, görünce kabul ediyorum.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 991 cevap paylaştı. O anki ruh halime göre
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 630 cevap paylaştı.
1 yılNoter onayı
11 Yorumla
s 1 yılO kişi hakkında fikrim varsa, mantıklı biriyse.
02 Yorumla- 1 yıl
Evet
Beni takip etmeleri çok hoşuma gidiyor
01 Yorumla
1 yılEtmiyorum bundan sonra 😂
06 Yorumla- 1 yıl
He 🤣
- 1 yıl
Ekmek 1 TL oldu 🥹🤣
- 1 yıl
🤣🤣🤣🤣
1 yılProfilim açık isteyen ediyor ilgilenmiyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Mesaj kutum kapalı olduktan sonra bir önemi olmuyor da ondan😉
- İnternet & Teknoloji konusunda 622 cevap paylaştı.
s 1 yılTanıyorsam kabul ederim o kadar
01 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 527 cevap paylaştı.
1 yılKsdeki mi muhabbetim olması lazım
04 Yorumla- 1 yıl
Okeey normal instada da reelde tanımadığım insanları eklemiyom
- 1 yıl
Evet hepsini sessize aldım görmüyom umrumda değiller
u 1 yılPrensip olarak kabul etmiyorum artık
08 Yorumla- 1 yıl
Prensesleri kabul ediyorum 😂
- 1 yıl
Çok ciciler ya
- 1 yıl
Brunch yapıyoruz biz
- 1 yıl
Pis fakirler kddja
1 yılZekası tek yönlü olmassa
04 Yorumla- 1 yıl
Gidiş var donuş yok
- 1 yıl
Gıt seviyom
1 yılProfilim açık bir kriterim yok.
07 Yorumla- 1 yıl
a eksik kalmış
- 1 yıl
ilkten sonra
- 1 yıl
Kariktersiz olacaktı o
1 yılKabuk etmiyorum komple 😄
11 Yorumla- 1 yıl
Kabul*/
1 yılEvet
10 YorumlaTanıdık
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 