Ya da güzel şeyler düşünür müsünüz? :D Kaldı mı böyle kişiler :D Çevremde son görüldüsü özellikle açık olan kimse yok gibi

Ya da güzel şeyler düşünür müsünüz? :D Kaldı mı böyle kişiler :D Çevremde son görüldüsü özellikle açık olan kimse yok gibi

Hayır mümkünse kapalı olsun benimde kapalı saçma sapan şeylerle güven vermeye çalışmasın bana 😂
Hahaha çok güzel görüş
Ben takılmam bunlara ya açık serbest
Cevap
4Cevap
açık olursa daha iyi
Uzun uzun yıllardır son görülme be mavi tiki kapalı kullandığım için kimsenin de görmüyorum o yüzden önemli değil
En güzeli
Evet hoşuma gider. Az biraz da olsa güvenilir olduğunu düşünürüm. Çünkü üç kağıt çeviren bir insanın bunları kapalı tutması çok yüksek ihtimâl.
Hoşlandığım kişiyse veya sevgilimse gider öteki türlü banane
Benim sadece sevdiğim adama son görülmem açık, bence çok değerli bir durum ama bilene
Mecazen değil mi tam anlamadım çünkü 🤭
Hayır wp ayarlarından sadece ona açtım son görülmemi diğer insanlara kapalı
Bi insanın son görülmesinin ve mavi tiki açık olmasının nasıl bi güvenilirliği olabilir ki Allah için? Bu mu tek kriter koca bi Mallık
Benim bana özel açıyor olması gider
Benimki kapalı ama onunki açık olsin
Neden kapatiyolarki zaten benimki hep açık
yok ya sinir hastası oluyorum 😅
Nötr
Evet
Demek neslimiz tükeniyor
Evet tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar