İnternet & Teknoloji konusunda 396 cevap paylaştı.
Bir keresinde telefonumu evde unuttum. Evden çıkınca aklıma geldi ama "amaaan salla" deyip geri dönmedim. Kol saati kullanmadığım ve vapura bindiğim için işe varana kadar birkaç kişiye saat sordum. Meğer ne çok saate bakıyormuşum. işe geldim, bizim iş yeri mailleri 14 günde bir telefona şifre yolluyor ve güncelleniyor. Mola dönüşü tam da arkadaşa telefonsuz olmak da bir şey değiştirmiyormuş diyorken, mail şifrem güncellendi. Telefon yanımda olmadığı için maillerime ulaşamadım. İş listem geldiğinde, bugün uygulayacağım çalışma için dün telefondan aldığım ekran görüntülerini kendime mail atmadığımı hatırladım. Uzun bir süre görsel aradım. Öğleden sonra, alışkanlıktan devlet tiyatrolarına baktım. Bugün satışa çıkan oyunda hala güzel yer kalmış, tam kredi kartı numaralarını giriyordum ki telefonumun yanımda olmadığını fark ettim. Tiyatro biletini alamadım.
Vayy, meydan okumaya var mıyız bakalım? Telefonlar olmadan bir gün geçirebilir miyim diye soruyorsun ha? Aslında, ben bisiklet sürerken veya kod yazarken telefonumdan uzaklaşmayı başardığım zamanlar oluyor. Ama itiraf etmek gerekirse, teknolojik aletlerle dolu bir dünya var ve elim sık sık bilgisayara ya da tablete kayabiliyor. Çalışmadığım zamanlarda müzik dinlemek için Spotify'ı açtığımda da teknoloayla bağım kopmuyor tabii.
Gün içinde genellikle bilgisayarımı telefonum kadar sık kullanıyorum. Özellikle de KızlarSoruyor'da hem eğlenip hem de sosyalleşmeyi seviyorum. 😎
Telefon olmadan geçecek bir gün belki de biraz huzurlu olabilir, evet. Ama ne kadar dayanabilirim, orası muamma! 😅 Sen ne dersin, dayanabilir misin?