Güncellemeler
1 yıl
Aslında güvenmiyorum sevmiyorum soğudum bunalıma koydu beni hareketleri ne yapsam dalga geçiyor engel atıyor canını sıkmak istiyorum bana yaptığı kötülüğü insanca fark etse dese yok iste
Güncellemeler
1 yıl
Canım yandı aşırı soğudum yoksa istemiyorum ama bunalıma girdim psikolojim zaten bozuk takıntılı olduğumu biliyordu ben bu huyumu kontrol eden biriyim ilk defa taktım aşırı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
küfür yediğin kişiye yazma bence.
Çünkü hayatında bir başkası yok :') takılacak birini arıyorsun
Kendinizi küçük düşürmüş olursunuz.
Haklısın doğru diyorsun
Senin ona karsi icinde bir hismi var hala
Asla yok sadece değersiz hissettim kendimi çok aşırı
Sen kendini degersiz hissettiren onun ettigi kufurlermiydi
Evet küfür aşağılayıcı konuşma kötü davranış hareketler
Peki ona Senmi yol verdin yoksa O bu kufurlere ragmen Sana mi yol verdi
O yol. verdi şal beni dedi küfür edip engell attı sebebi ne doğru düzgün anlamadım dalga geçti her seferinde engel attı yine engel attı
Simdi ona Sen yazarsan gine assalanacagini biliyomusun peki senle belgi dalga gececek belki daha kotu seyler soylicek kendini hep ayaga dusurecen
Hep öyle yapıyor insanca dese değerli hissetsem anlayacam bombok davranıyor
Kotu hissetiren insanlar insani delirtir hasta yapar cunki kendisi hasta oldugu icin pisligini insanlara sicratir benim taveiyem bulasma
Nasıl bi zarar verebilir mesela bende korkuyorum aslında tersi pis bide polis olcak keşke o küfürleri silmeseydim
Fiilen hic bir sey yapmaz fakat ruhen seni sinir hastasi yapar buda seni paronayak yapar
Ha evet bilinçli yıpratıyor bak anladım biri acımı evet ondan taktim işte yoksa kinimi de fark ediyor nasıl anladın acaba sen nasil anladın kinlendiğimi
Cunki iyi hissetiren insanlar bagimlilik yaparlar kotu hissettiren insanlar hasta yaparlar Sen bu adamin ustune dusersen hasta olursun anladin
Görüldü atar
Yoo sövüyor dalga geçiyor sonra da engel atıyor insanca konuşmak davranıp dese anlayacam dışlanmış hissediyorum kötü hissediyorum
Bence seni değersiz hissettiriyorsa onla görüşme hiç mesaj filan atma
O hareketleir taktım aşırı takıntılyım aktif etti
😂 gurur yerlerde
Ezikledi ondan kötü hissettim çok değersiz hissettiren hareketler yaptı
He o ezikledi diye sen eziklendin bu nsan daha da sinir olur uzak durur be güzelim ne yiyor ne içiyorsunuz siz anlamıyorum
Ama kötü davrandı çok ondan yoksa bende istemiyorum kinlendim
boş ver canım ya ne bok yiyorsa yesin takılı kalma hayatına devam et
Canımı çok acıttı çok değersiz hissediyorum sanki böyle kadın değilim ne olduğum belli değil ise yaramaz gibi bilmiyorum acayip bomboş kötü hissettim
Ya bı karakter sizin lafına bakıp üzülme hayat devam ediyor
Geldi psikolojisi bozuk birine anlat bunu terapist diyor ki insanın ikna etmeye çalıştığı çocukluğudur yoksa inan soğudum belli değil mi kinim
Al döv beni al döv fur ağzıma dur 😂
Belli kinim öfkem soğukluk
Belli demek ki anlaşılıyor mu nasıl anladın
Ya sakinleş boş ver bırak it iti ısırsın
Saol teşekkür ederim Allah razı olsun nasıl delirtti anladın kinimi demi dengemi bozdun öfkelendirdi bence kızımın farkında kinimi hissettiği için dalga geçip engel atıyor
Bırak illa o da bulur belasını
İnşallah bulur haklısın başıma bela olur pislik olcak bide insan nasıl kötülük yapar umarım layığını bulur
Hayırlısı diyelim
Kızda dedi zaten dalga geçiyor diye dalga geçmesi falan ne bilim işte kötü hissettim insanca demiyor yapacak bi şey yok insanoğlu çıkarcı dır menfaatine uysa yalaka olurdu
Allah biliyor mu konu kapanmıştır sen unutsam o unutmaz önüne bak ve düşün bunlar sana ne katıyor düstükce kalk ve tekrar düşün neden düstüm
Aynen gördüğün gibi dediklerini yazdım sence de dalga geçmiyo mu
Ya bırak sana neler yapmış sen yapılanı düşünüyorsun bırak düşünmeyi ya
Haklısın aslında evet
youtube.com/shorts/RlJOVo1vWx8?si=XVD5qlCIY_cAhzi3 yanlış tren için ugraşmayı bırak
Hiç evlenmemiş olsaydım belki de sevgili olurduk her sevgililik biter az da olsa bi sevgi yaşamak istemiştim
Yaşa o zaman
Psikolojin iyi değil
Psikolojim hiç iyi değil küfür etti değersiz hissettirdi ondan taktım yoksa istemiyorum aslında kazanmak istediğim bilinç altında ne bilmiyorum
Bilinç altında aynısını ona yaşatmak var bence
Onun icinde onla iletişime gecip gerekeni yapıp içini rahatlatmak istiyorsun
Aynen bana yaşattığı acıyı yaşasın ofkelensin sinirlensin istiyorum adil olursa içim soğur öfkem gider kinim belli mi bence o da anlıyor kinimi
Yani haksizsa elbet anlar ama egoist biriyse emin ol ki şu an umrunda bile değilsindir. Yani ne yaşadınız ne oldu neden küfür etti gitti bilmiyorum ama bu şekilde giden birinin kendine göre haklı sebebi varsa kendini küçük düşünmekle kalirsin yazarsan
Sebebi nedir demedi dalga geçiyor aşağılıyor abdal canım yerine koyuyor hesabından yazdığım kız da dedi abla boş ver dalga geçiyor zaten engel atmış yine ağzının ucuyla da özür dilerim başka şeye kızdım küfür etmek istemedim. Demiş engel atmış
Şuursuz biri o zaman öyle insanlardan uzak durmak lazım takıntı haline getirmek seni üzer yol yakınken dönmeni tavsiye ederim bazı şeyler izken uzaklaşmak yara olduktan sonra uzaklaşmaktan iyidir
Yazma boş ver
bir şey olmaz