KIZLAR ACİL YARDIM. İNSTA STALK HESABIMA GİRERKEN TELEFON EKLEMEN LAZIM DİYOR. EKLERSEM REHBERİMDEKİ KİŞİLERE MESAJ GİDER Mİ?

rezil olmayalım şimdi millete. benim icin onemli. hesap onemli degil de icinde kimligim vardi :(

KIZLAR ACİL YARDIM. İNSTA STALK HESABIMA GİRERKEN TELEFON EKLEMEN LAZIM DİYOR. EKLERSEM REHBERİMDEKİ KİŞİLERE MESAJ GİDER Mİ?
Cevapla