EŞİM İLE KAYNANAMIN TELEFONDA GÖRÜŞME KAYDINA ULAŞTIM ÇOK ÜZGÜNÜM?

Arkadaşlar birkaç yıldır mutlu bir evliliğim var, severek evlendik, eşim ile tanıştığımda beni neysem o şekilde gördü, ağır başlı oturaklı yerine göre neşeli biriydim. Hani derler ye ortamına göre diye. Ben oldum olası kitap okumayı, nostaljiyi, doğayı seven naturel düşünceye sahip bir kadın oldum yaşım genç, aynı zamanda işinde başarılı bir çalışanım. Eşim bana göre çok daha konuşkan. Benim başından beri hayallerim vardı neysem o oldum eşimden karakterimi düşüncelerimi asla gizlemedim, oda bana bu yüzden aşık olduğunu söylemişti, farklısın demişti. Ben lafımı tartarak konuşurum o kim olursa olsun çekinmez tak diye muhabbete girer konuşur. Kaynanam ile sorunlarım olmuştu, başından beri bizi yönetmeye çalışmıştı, buna rağmen saygıda kusur etmedim, hep gönlü olsun dedim geldiler gittim kaldık, çiçekler hediyeler aldım. Annemden ayırt etmedim. Fakat o kadar patavatsız biri ki iyiliği kötülüğü belli olmuyor, bir bakıyorsunuz mesafe kızım diyor bir bakıyorsunuz hiç ama hiç aramıyor bizi. Artık takmıyorum o ayrı ama, eşim tartıştığımızda eskiden aşırı sinirli birisiydi ailesi aklına giriyordu, sonra taşındık yatıştı, geçen yine tartıştık eşimin telefonunda oyun yakaladım iddia, annemi babamı aradım o kadar doluydum ki ağladım. Annemde eşimi uyarmış güzelce yeter artık kızımın çektiği ya anlaşın konuşun ya da alıcam artık kızımı yeter demiş. Daha öncede buna benzer sıkıntılar yaşamıştık çözmüştük. Ben eşimi benden memnun sanıyordum, hep öyle derdi, senin yerinde başkası olsa benden ayrılmıştı sabırlı vefakar karım diyordu, o tartışma günü dışarı çıkmıştı, annesini aramış konuşmuş bunuda dün telefonunda işim vardı internetim yoktu, onda bir program yüklü o yüklemişti konuştuğu kişilerin sesi kayda geçiyor, annesi ile konuşmuş, annesine anne valla 1 kez oynadım 10 tl hesabımda para vardı kıyameti kopardı valla bıktım anne diyor, annesi de başta beni savundu kız haklı sen niye oynuyorsun demeye kalmadan annemleri aradığımı öğrenince oğlumu annesine niye şikayet ediyor bizi arasaydı diyor, sanki daha önce faydaları olmuş gibi. Arkasından eşim beni şikay ediyor, asabi çok anne kaldıramıyorum valla artık gözümü kararttım nolursa olsun diyor. Kaynanam olacak kadın da nolmuş sanki ölmüşmü çocukluğundan beri çalışmış çalışmış diye burnunun ucuyla beni küçümser konuştu. Sen onlara uyma oğlum dedi resmen. Şoka girdim ağlama çöktü. Kaynanamın yüzünü görmek bile istemiyorum, insanoğlu niye böyle. Napıcam ben şimdi. Eşim bana benden memnunmuş gibi yapıp birde haksız olduuğu halde anasına kötülüyor anası ile dedikodumu yapıyor. Utanmadan birde kadın yüzüme gülüp oğluna kızıyordu. Ne yapmalıyım. eşimle konuşmuyorum şu an bilmiyor konuşmaları duyduğumu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kaynanam bize geldiğinde saygıda kusur etmiyorum gönülleri olsun istiyorum, oğlu ile sabaha kadar balkonda fısır fısır konuşuyor. Onlar gelince eşime bir haller oluyor. Görmemişliğin bu kadarı. Hiç görüşmeyen biri olsa. Demekki sürekli böyle benle ilgili konuşuluyor diye aklıma kurt düşmedi değil.
EŞİM İLE KAYNANAMIN TELEFONDA GÖRÜŞME KAYDINA ULAŞTIM ÇOK ÜZGÜNÜM?
Cevapla