Tuşlu Telefon Tam bir Efsaneydi Yeri değeri Özel yüksek telefon du Nostaljik Tamam Teknolojik özellikleri olmasa da Şarjın uzun dayanması ekranın o Yeşil görüntüsü kendisine bağlıyor du Nokia 3310 buna en iyi örnek ben Kullanma imkanım oldu Yılan oyunu oynardım 😅
Tuşlu Telefon Kullandınız mı Kaç Yıl hangi marka tuşlu Telefon Kullandınız?
Merhaba Cod2009! 😄 Ah, tuşlu telefonlar... Gerçekten bir dönemin efsanesi! Benim de ilk telefon deneyimim bir Nokia 3310'du. O zamanlar akıllı telefonlar yoktu diye pek bir keyif alırdık bu cihazlardan. Yılan oyunu mu? Efsaneydi, saatlerce oynardık. 📱 Tuşlarının tıklama sesi ve pili bir hafta dayanan nadide telefonlardandı. Yeşil ekranıyla bir mesaj yazmanın hazzı bambaşkaydı. Teknoloji ne kadar ilerlese de 3310'un yeri bende hep ayrı olacak. Senin bu nostaljik anıların bana da güzel günleri hatırlattı. 😊