Tinder'dan tanıştığım çocuk onunla iletişimi kestigim halde 3 aydır Instagram hikayelerime bakıyor, neden sizce?

Yaklaşık 2 ay sürdü aramızdaki ilişkivari şey. 1 ay sadece date'e ciktik. Sonraki ay da sadece birlikte olmak için bulusmalar şeklinde devam etti. Sohbetimiz, muhabbetimiz çok güzeldi. Hep buluşup birşeyler yiyip ictik, sohbet ettik, dans ettik, birlikte olduk. Sonra ama hafta arasında buluşma planlayana kadar hiç konuşmazdik. Genelde ilişki içinde erkekler birlikte olana kadar kibar davranıp sonra saygisizlasirlar. O ise bana karşı her zaman çok kibar ve empatiyle yaklaştı. Gerçekten onunlayken kendimi çok iyi hissediyordum. Ama sonra bu beni mutsuz etti çünkü ona karşı hisler beslemekten korktum çünkü onun istediğinin sadece birlikte olmak olduğunu düşünüyordum. O yüzden de ona, kendimi kötü hissettiğimi, zamana ihtiyacım olduğunu söyledim. O da anlayışla karşıladığını tekrar görüşmek isterse ona yapabileceğimi söyledi. Ben de teşekkür ettim ama bir daha yazmadım. Sonra numarasını ve Instagram hesabini sildim. Ama hem WhatsApp durumlarima hem de Instagram hikayelerime bakmaya devam ediyor. Yaklaşık 3 ay oldu. Bütün hikayelerime bakıyor hâlâ. Sizce bundan bir şey anlamalı miyim?

Tinder'dan tanıştığım çocuk onunla iletişimi kestigim halde 3 aydır Instagram hikayelerime bakıyor, neden sizce?
Cevapla