İnsanın karakteri kullandığı sosyal medyaya göre değerlendirilmez ki her insan sahte hesaplar kullanır burada bile var 3-4 tane hesabı olan insanlar olabiliyor başka planları vardır uzaktan izlemeyi seviyordur insanların gerçek yüzünü görmeyi seviyordur bazen bu yüzden birden fazla hesap kullanmak faydalı olabiliyor. Özellikle Instagram gibi ortamlarda
1
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Siz eski üye misiniz? Sorularınızın altında saat var dikkatimi çekti burada fenomen bir üye de bunu kullanırdı. Paylaşımları harikaydı ama hesabını kapatmış. Üzülmüştüm.
Olmaz. Güvenilmez ona, her hiyerarşik yapıyı kullanarak, misalen arkadaş , kanka, abla, kardo, anne, dost binbir surat joker şizofreni misali aldatır, ihanetle yetinmez, her türlü dolabı çevirir kadının arkasından.. Fake hesabı olan insan ruh hastasıdır..
İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı.
Sosyal medya hesqbim yok.. Twitter vqr bir sebepten qctigim odq fake ve zaten kullanmiyorum..
Anonim kullanmak cok dzha iyi kendimi tanitacagim degerde biri olursa zaten birsey saklamadan taniyabiliyor.. Herkesin bilmesine gerek gormuyorum.
Ama kendi hesqbi varken bqskq hesqplar kullqnqnlarin mutlaka bir sebepleri vardir vz genelde bu sebepler gizli sskli islere hizmet eder gibi geliyor:))
Fake sosyal medya hesabı kullanan insandan olur mu olmaz mı sorusunu cevaplamak için öncelikle neden fake hesap kullandığını bilmek lazım, Ayrıca bu davranışı eski sevgilisini takip edip ne yaptığına bakmak isteyen kızlar daha çok yapıyorlar.
İçerik hesabım olduğundan takip edecelerimi fakeden ediyorum. Fake olduğunu bilmiyor olsan amaç değişir ama o söylediyse takip edeceklerini oradan ediyordur