Evli olan eski sevgilim whatsapptan yazdı bende karısına mesajları attım sizce iyi mi yaptım?

Eski sevgilim evlendikten sonra ben numarasını falan silmistim bir baktım bir gün biri bana yazdı olumlu yanıt alsa buluşmayı falan isteyecek ama ben evlisin karina coluguna çocuğuna bak beni rahatsız etme daha da yazarsan mesajları karına atarım dedim ve fake hesaptan mesajları karısına attım kadın da neden fake ahahahah dedi kocasının numarası görünüyor bana yazdıkları ve benim yanitlarim hepsi ortada kadının tepkisi de değişik geldi ben kadına soylemeyip ona olumlu yanıt verip buluşup bir gece gecirseydim ruhu bile duymazdi ama yapmadım
Evli olan eski sevgilim whatsapptan yazdı bende karısına mesajları attım sizce iyi mi yaptım?
Cevapla