Hadi herkes telefon modelini ve aldığı yılı yazsın bakalım hangimizinki yıllara meydan okuyabilecek kadar dayanabilmiş 😎?

Hadi herkes telefon modelini ve aldığı yılı yazsın bakalım hangimizinki yıllara meydan okuyabilecek kadar dayanabilmiş 😎?

Ben yerli milli (ahkhjkdjkdj) Casper viaf20 kullanıyorum 2022 Ocağında 2k'ya almıştım hafızası henüz %40 kullanımda ve şarj kablosu bile aynı hiç değişmedim çünkü kendisi bir bordo bereli 😅

Hadi herkes telefon modelini ve aldığı yılı yazsın bakalım hangimizinki yıllara meydan okuyabilecek kadar dayanabilmiş 😎?
Cevapla