Telefon numaranın son rakamına göre, 2022 yılında nasıl olacaksın? Görsele göre 👇🏻

Telefon numaranın son rakamına göre, 2022'de hangisi olacaksın? #EdamedaYeniYıl
💖💝💖💝

💖💝💖💝

Selam gadası 🙃
Telefon numaramın son rakamı 0 ama ben depresyon nedir bilmem ki. İnsanlar mutlu olmasını bildikten sonra depresyon gibi şeylerin içinde olmaz diye düşünüyorum. Hatta bugüne güzel bir haber alarak başladım.
Stabil olacakmış. Hayatımız monoton be 😀
Sap yalnız ☹☹☹ eski sevgilimin aşk dolu çıkması peki 🚬🚬
Cevap
71Cevap
Çapkın kim ben hahaha 😂 yok be ya
Aşk dolu çıktı. Bu yılda bi keramet var bakalım affshhsf
Arkadaş bana çapkın diye diye telefon numaramın son rakamını nereden öğrendiysen orada da çapkın yazmışsın. Yok öyle bişeeeey. Hurafediiirrr...
Yanlış biliyorsun. Ben çapkın değilim ama.
Turkiyede kullandığım telefon numaramın
sonu 7 ===>>> tuttu
Abdde kullandığım telefon numaramın
Sonu 1 ===>>> tuttu
Valla ilk defa görüyorum böyle bisey 😅
Zengin hiç sanmıyorum 😅
Zengin 🤑 bu sene her yol paraya çıkıyor Allah’ım çok amin
Mutlu olcakmışım. Mart ayından itibaren mutluluğum tavan yapacak. Bir sevgili bulacağım inşallah.
Çapkınlıktan bıktım ya. Uzun süredir kapattım kendimi kadınlardan uzak durmaya çalışıyorum.
sağlıklı..
inşallah akıl sağlığıdır..
Ekonomi düşecektmis. Almanya'yı gececekmisiz.:)😀😀
Aşk dolu demek vay canına 🤔
Zengin ve stabil tam benlik
Sap (bekar, yalnız)🙁
Görsele göre kesin başarılı olurum zaten..
Sende özkan tipi var
@_Ahudilberrr Mazhar Fuat Özkan mı
Ya da uykucu fatih
Başarılı 💕
Stabil çıktı
Başarılı
Zengin😬
Stabil 😂
Sap mı bir de açıklamalı yazılmış 😒😒
Ohaaa daha neler 😐
(99)
4 başarılı olacakmışım
Başarılı, mutlu, sağlıklı ve SAAPPPP
Sağlıklı olacağız inşallah.
Bana numaranın hepsi lazım. Onan sınra kendimiz nasıl olacağını ayarlarız.
58- Aşk dolu diyor🥰🥰
Buna inanan var mı ya evliyim sap yanlız diyo bide sevgilim var
Mutlu
ya burfa bile şansımız dönmüyor
Çapkın diyor
Bunu kabul edemem
Çapkin mi? Ahahahahaah
Çapkın ama ben zaten öyleyim
Başarılı diyor bakalım görücez ;)
Telefon numaramın son 2 sayısı yaşımdan küçük. 😁
Çapkın 😂
90 da ikisi de uymuyo bana 😔
Hahaha benimki 66 o zaman zengin mi oluyorum.
Aşk dolu
Depresyondayım diyeceğim ama mutlu da olabilirim.
Alakası yok depresyonda olamam ben😂
0 benimki
Aşk dolu diyor umarim öyle olur 😊
4 başarılı demiş ben ve başarı ha
Mutlu çıktı.
İnşallah öyle olur :)
Parasız aw
Stabil kalacakmışım
9 - Sap Bekar Yalnız
Sağlıklı
Ayyy inşallahh
Mutlu diyor.
Stabil 😑
Mutlu
Zengin diyor haha
Sağlıklı.
Sap.
Başarılı.
Aşk dolu
capkın stabil
Depresyon🙄🙄
Zengin oluyorum zaten gönlüm zengin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?