Kız arkadaşlarım saat 22de mesaj attı diye eşim tepki gösterdi normal mi bu?

Neden bu saate yazıyorlar senin evli olduğunu bilmiyorlar mı söyle onlara bir daha bu saate sana yazmasınlar. Mesaj yazmanında bir adabı bir saati var bilmem ne.
Bizde kavga ettik, kendisi bide evdede değil şehir dışında çalışıyor arkadaşlarım eşimin evde olmadığını bildiği için yazdılar. Kavga çıkararak ben mi abarttım diyorum ama bakıyorum tartıp biçiyorum bunda yalnış bir şey görmüyorum
Kız arkadaşlarım saat 22de mesaj attı diye eşim tepki gösterdi normal mi bu?
Cevapla