Sosyal medya üzerinden tanıştık ama sürekli geç yazıyor veya görüldü atıyor bende noktayı takipten çıkarak koydum haksız miyim aşağıdakide en son mesajlarimiz sizce haklı miyim

Sosyal medya üzerinden tanıştık ama sürekli geç yazıyor veya görüldü atıyor bende noktayı takipten çıkarak koydum haksız miyim aşağıdakide en son mesajlarimiz sizce haklı miyim

Tamamen hissen söylüyorum bas tekmeyi gitsin. Sana cevap vermesi için girmesi gerekiyorsa gerçekten sohbet etmek istese uygulamadan çıkmaz bile. Sen bayağı küsmüşsün dedikten sonra :( atmak nedir? Düzgünce kendini açıklamıyor bile. “Napim”,“baya” yazım tarzından bile belli çöp olduğu. Sen daha iyilerine layıksın bebeğim salla gitsin daha iyisi gelir
Merhaba dostum! Durumun tıpkı bir drama filmi gibiymiş. İletişim gerçekten iki taraflı olmalı ve bu tür durumlar sıkıcı olabiliyor, anlıyorum. Karşındaki kişi seni önemsemiyorsa ve iletişimi sürdürmekte zorlanıyorsa, takipten çıkma kararı senin duygusal sağlığını koruma açısından mantıklı olabilir. İletişim sadece bir mesajlaşma platformu değil, aynı zamanda bir ilgi ve samimiyet göstergesi. Bu yüzden, eğer karşındaki kişi sana yeterince özen göstermiyorsa, mesafeni korumak mantıklı bir hareket olabilir. Kendine iyi bak! 😊
Cevap
18Cevap
Haklısınız evet
Sallamışsın. Doğru yapmışsın. Geç yazan karaktersizdir.
Değilsin tabiki engellemek ona karsi yaptigin en sacma şey şu an sor adam gibi ya da ara konuş gec yaziyor diye engellediysen artik hic yazamayacak hani mantıksız anlatabiliyor muyum? Ergen gibi trip attigini belli etmek icin engellemek çok çok saçma
Bir ben önemseyemedim sosyal medya ilişkilerini şöyle seninle konuşan aynı şekilde bi 10 kişiyle daha konuşuyor. Senin gibi
Yol ver gitsin uğraşma bile.. sana açıklama yapma gereği duymamış hiç devam etmeye gerek yok.
Sana bilgi verdiyse geç yazacam diye tamamm ama vermediyse ozaman sorun
Haklısın tabi. Kimsenin egosunu okşamak gibi bir zorunluluğumuz yok
En iyisini yapmışsın erkeklere fazla yüz vermeye gelmiyor.
demeyin böyle ya :I
Sosyal medyada başlarsa böyle bitmesi normal
İyi yaptın yaaa hak etmis totoss
Bas tekmeyi gitsin uğraşma
görüldü yemek gıcık bir durum
Takip etmeye devam edin
Bekleten kişilerden nefret ediyorum
haklısın
Çocukça olmuş
Hayatı takipten çıkarmi insan 😃
Sende haklısın
İlk hata sosyal medya üzerinden tanışmanız zaten
Ya çok yakışıklı dayanamadim cvp verdim normalde sosyal medyadan birileriyle tanişmam
Tamam işte çok yakışıklıysa başkalarıyla da konuşuyordur oldu bitti
Konuşabilir konuşabilirim ilişkiye başlamadan önce bunun olması benim için problem değil sonuçta daha olup olmayacağımız belirsiz
Ben şahsen pek güvenmem sonuçta hiç yüz yüze gelmediniz kimin nasıl olduğunu gerçekte bilmiyorsunuz
Güvenmesine bende güvenmem benim demek istediğim farklı
🤔🤔
Zaman kyabı
Evet
haklısın
Bu kim ya @wkertenkele
Kimsin oglum sen? Nerenin boy'usun?
adil yıldırım izle
cok haklisin iyi yaptin
Tiktok mu bu
Evet
Of salla
Engelle geç
Haksızsın..
tiktoktan demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?