Erdoğan sayesinde uzaya çıktık, astronomiyi geliştirdik. Cumhurbaşkanımızı kötüleyenlerin bilim düşmanı olması tesadüf mü 😒?

Erdoğan sayesinde uzaya çıktık, astronomiyi geliştirdik. Cumhurbaşkanımızı kötüleyenlerin bilim düşmanı olması tesadüf mü 😒?
Cevapla