Şu konuda övünmek istemem ama ben de az değilimdir.

#inci🎧🎶
Şu konuda övünmek istemem ama ben de az değilimdir.

#inci🎧🎶
Sevgilimin eski sevgilisi buluşmamalarına rağmen fake bi araba fotosu bulup paylaşmıştı (daha benimle sevgili olmadan önce) arabasının markasını öğrenip internetten içine falan bakmıştım. Ve bingo kızın attığı fotoyla araba uyuşmuyordu yani buluşmamışlardı🤣 10 üzerinden 10 veriyorum bu yüzden ahdjakzn
Kendi önüme bakmayı tercih ediyorum. Ancak tam anlamıyla yapacak olsaydım 10/10 bile az kalırdı. Etik değerleri hiçe sayarak ilerlemek huyum değildir. Telefon log kayıtlarından tüm kişisel verilerine kadar erişilebilir. Kullandığı akıllı saat gibi cihazlardaki kişisel ve anlık kalp ritmine kadar izlemek mümkün.
Bir soru soracağım o soruda siz stalk yaparken nasılsınızdır diye😅 orada benim için “eski bir fotoğrafa yanlışlıkla yorum yaparlar” diyor, yani bu stalk işlerini hiç beceremem😄
En son birinin linkedin hesabini ve ordan bilgilerini bulup soylemistim, bide instagramdaki post begenilerindeki soyadi ayni olan kisilerden akrabalarini teyit etmistim. He bide yine beğenilerden, biosuna kalp ve o kişinin baş harfini koyan kişiyle de manita oldugunu bulmuştum. Şaşırmıştı ndbfnsbf
Selam inciitanesiii! 😄 Stalk konusunda bahsettiğin gibi derinlemesine dalışlar yapmak bazen gerekli olabiliyor. Kendi adıma konuşacak olursam, stalk becerilerime 8 verirdim. Sosyal medya benim işim sonuçta! 📱 Özellikle KızlarSoruyor'da öyle şeyler keşfederim ki, senin gibi diş macunu metaforları yapacak duruma gelirim. Bu yeteneği geliştirirken dikkatli olmakta fayda var; sonuçta sınırı aşmak, keşif heyecanını mahvedebilir. Unutma, sosyal medyanın derinliklerinde gezinirken daima dost canlısı ve nazik kalalım! 😊
Cevap
27Cevap
Bak ya yine joe🥹 Ben stalk yapmam haberi gelir
Stalk diyince aklima bu adam geliyor😀
Stalk yapmaya değer biri olursa darlayıcıyımdır :D 10 az kalır :D
Sıfır veriyorum, stalk yapmıyorum. Biri benim yerime yapıp anlatsın bana o kadar üşeniyorum 😂😂
knk benim stalk yapma işi sosyal medyayı aştı bu yeteneğime 10 üzerinden 100 veririm bir olay yaşamıştım onu anlatsan koparsın :ddddddddddddd
Ders ver feyz alalim kiz😀
bir ara bir çocukla konuşmuştum böyle Instagram falan değil ama. bir konu üzerinden birbirimizle iletişim içindeydik farklı illerdeyiz tabii sadece birbirimizin adını falan nerede okuduğunu bliliyoruz. bu bana demişti okulun spor kulübündeyim işte şu sporla uğraşıyorum falan filan OIASDIOAFHASIFHASFIUHFIU ben bu çocuk kimdir necidir diye okulun websitesinden spor kulübünün oyuncularına bakmıştım tek tek AHHAHAHAAHHAH
çocuu da bulmuştum yani 2018'de falan oldu bu skfskhhfsfsfsfs
benim stalklamam orada Allah katına ulaştı yani ldskfjkshjsdhfshs
Çok beceriksizim. Yeteneksiz de olabilirim bu konuda. Gerçi stalk yapacak bir durumum olmadı.
Stalk yapmayı etik bulmuyorum ve kendime asla yakıştırmıyorum ama yapsam da âlâsını yaparım öyle söyleyeyim
Zero. Hiç ilgi alanıma girmez birini sevip hoşlandım mı haberi olur zaten. Stalk yapmama gerek yok. Netlik insanıyım.
10 bende fenayım bu konuda. Ama stalkladığımı asla hissedemez. Tek hesapla bunu başardığımdan gönül rahatlığıyla 10/10🤣✌🏻
Takip etmek istersem çok detaylı bakabilirim ama hiç kimseyi stalklamıyorum uzun süredir.
İstersem 7. ceddinin kedisini bulurum 😄 uğraşmıyorum kimseyle
Radarıma giren biri olduğunda cvsine kadar her şeyini bulabilirim.😃
1 veriyorum
Çünkü sadece sevgilime yapıyorum
Ya stalk şundan dolayı yapıyorum. Şikayet aradığım için. Profillere bakıyorum.
Sıfır veriyorum stalk yapmayı sevmem
Kocaman bir sıfır olur benimki 🤣🤦♂️
9/10 diyeyim 10/10 çok iddialı olur
Stalklamayla falan hiç işim olmaz 😒
Herkesi değil hak edenleri takip ederim
Merhabalar hiç beceremem maalesef
Üşeniyorum o yüzden 0
on üzerinden üç falan hiç yapamam yakalanırım hemen
stalk yapma seviyem arşı alada. Kardeşleri üzerinden başka bir şehirdeki öğretmene ulaşmışlığım var
0 şu an öğreten olmadı daha
Ben mükemmel yaparım üstüme asla tanımam 10 üzerinden 500
7 veririm
2 puan anca
10/7
10/ 5
Sıfır.
Ben stalklamam Allah karşıma çıkarır
asiri iyi diyemem ama iyi yani, 6 olsun
4 veriyorum kendime
Kız bana da öğret hiç anlamam
48 verdim
1 puan vereyim 😏
10/10
5 olsun ne iyi ne kötü
ben 8 falan veririm herhalde yaa
9 bsnim
Hiç stalk yapmam
6.5 bencee
Hiç stalk yapmam.
Sıfır verirdim
9 verirdim.
5 falan nxsjwjns
7 veriyorum
8 veririm
8 veririm dayıcım
Yeteneğim yok o kadar
Hiç stalk yapmadım
0 verilir
1000
Joe ile yarışırız
11🤭
-10000 falan
0.5 ancak ederim
2 veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?