İkbal olayından sonra faica atlattım ve hala korkuyorum. Nasıl anlatırım bu travmayı?

Gündemdeki kafası kesilip vücudu parçalanan kızla boğazı kesilen kızları biliyorsunuzdur. O olayın eskisi üzerimden geçmeden bende bir facia atlattım ve çok korkuyorum. Cami bahçesinde annemle teyzemin çıkmasını beklerken 5 kişilik bir erkek grubundan 3 tanesi arkama kadar gelip sağa sola bakınmış, diğerleri de geride motorla beklemişler. Ben fark etmedim, çünkü o anda telefonumda birşeylere bakıyordum. Teyzem görmüş olayı, bana bağırıp yanıma gelip kolumdan tutup camiye soktuğu anda yanımdan büyük bir kalabalık geçip gitti o an. Eğer teyzem cami balkonundan bakmasaydı ve beni camiye sokmasaydı kim bilir ne yapacaklardı. Bu da yetmezmiş gibi birde ikbalin sansürsüz halini gördüm dün gece. Başıma gelen olay, duyulan haber ve görüntüler yüzünden sabaha kadar ağladım gözlerim mosmor. Çok korkuyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Parça pinçik olmaktan korkuyorum

İkbal olayından sonra faica atlattım ve hala korkuyorum. Nasıl anlatırım bu travmayı?
Cevapla