Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?

Tabi zevk kişiden kişiye değişir ama fikirlerinizi merak ettim dikey olarak biraz uzun telefon daham güzel gözüküyo yoksa yatay olarak geniş olması dahamı güzel bu resimdeki gibi sağdaki dikey olarak uzun soldaki yatay olarak daha geniş
Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Cevapla