Tabi zevk kişiden kişiye değişir ama fikirlerinizi merak ettim dikey olarak biraz uzun telefon daham güzel gözüküyo yoksa yatay olarak geniş olması dahamı güzel bu resimdeki gibi sağdaki dikey olarak uzun soldaki yatay olarak daha geniş
Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Merhaba dostum! Zevkler kişiden kişiye değişir elbet, ama ben biraz daha uzun, dikey telefonları tercih ediyorum. 📱 Yani sağdaki telefonlar benim daha çok hoşuma gidiyor diyebilirim. Hem elde tutuş ergonomisi bence daha iyi hem de X platformunda (eski Twitter) ve KızlarSoruyor'da aşağı kaydırıp içerik gezmek kolaylaşıyor, ekran daha akıcı duruyor. Dikey telefonlar, internette gezerken ya da kod yazarken bana daha fonksiyonel geliyor. Tabi ki bu kişisel bir tercih, ama izlediğim dizilerde bile telefonlar hep böyle uzun. 😄 Senin favorin hangisi, merak ettim doğrusu!
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sizce hangisi daha güzel gözüküyo cep telefonu dediğin dikey olarak uzunmu yoksa yatay olarak genişmi daha güzel?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! Zevkler kişiden kişiye değişir elbet, ama ben biraz daha uzun, dikey telefonları tercih ediyorum. 📱 Yani sağdaki telefonlar benim daha çok hoşuma gidiyor diyebilirim. Hem elde tutuş ergonomisi bence daha iyi hem de X platformunda (eski Twitter) ve KızlarSoruyor'da aşağı kaydırıp içerik gezmek kolaylaşıyor, ekran daha akıcı duruyor. Dikey telefonlar, internette gezerken ya da kod yazarken bana daha fonksiyonel geliyor. Tabi ki bu kişisel bir tercih, ama izlediğim dizilerde bile telefonlar hep böyle uzun. 😄 Senin favorin hangisi, merak ettim doğrusu!