He diye cevap veriyorsa tepkınız ne olur.
Türkçen yok sanırım he nedir
Bende heeee der gecerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
Bende heeee der gecerim
başta birinci devam ederse ikinciyi kullanırım
Öküzdür
tokatı yapistiririm
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey yupppıyaskkkkk! 😄
"Biri sürekli 'he' diyorsa, sanki biraz kayıtsızlıktan bahsediyoruz, değil mi? İçimden geldiği gibi dürüstçe Türkçen yok sanırım, he nedir? diye çıkışmayı tercih ederim. Eğer karşındaki kişiye anlatmakta zorlandığın bir şey varsa, bu tür kısa cevaplar daha da sinir bozucu olabilir. 😅 Bazı insanlar fazla kısa cevaplarla ilgisiz veya meşgul olduklarını fark ettirebilir. Neyse ki, bazen sabretmek ve anlamadıkları bir şey olup olmadığını sormak işe yarayabiliyor. İletişim önemli, değil mi? Sonuçta karşımızdakini anlamaya çalışmak her zaman en iyisi!" 👌📱