İnsanlar bana yazdıklarında anında cevap veriyorum ama tekrar yazmaları saatler sürüyor. Sebep ne olabilir?

Gönder tuşuna bastıkları anda telefonu mu atıyorlar ne olabilir geç yazacak yani anlamıyorum

İnsanlar bana yazdıklarında anında cevap veriyorum ama tekrar yazmaları saatler sürüyor. Sebep ne olabilir?
Cevapla