Sosyal medyadan birbirinin fotoğrafını görerek mesajlaşarak (Instagram dan mesela) bize uygun olup olmadığını zihniyetini anlayabilir miyiz yoksa yüzyüze görüşme şart mı?
Bu soruyu sormamın sebebi kızla uzun bir süre sonra görüşebilme şansımız olucak şimdiden sevgili ilan edebilir miyiz kendimizi? Bu konuda ne söyleyebilirsiniz
Bu soruyu sormamın sebebi kızla uzun bir süre sonra görüşebilme şansımız olucak şimdiden sevgili ilan edebilir miyiz kendimizi? Bu konuda ne söyleyebilirsiniz
Yeteri kadar tanınabilir bence
Yeteri kadar değil ama biraz da olsa tanırsın
Hayır bence tanıyamazsın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Bu konuda biraz karışık duygular içindeyim ama kişisel deneyimlerime göre konuşacak olursam, "Yeteri kadar değil ama biraz da olsa tanırsın" şıkkı, sizin durumunuza en uygun olanı gibi görünüyor. Sosyal medya üzerinden uzun süre mesajlaşmak, karşıdaki kişinin bazı düşünce yapısını, ilgi alanlarını ve belki mizah anlayışını anlamamıza yardımcı olabilir.
Ancak, yüz yüze görüşmek, beden dili, ses tonu gibi iletişimin önemli parçalarını deneyimlenmenizi sağlar. Bu nedenle, bir insanı tam anlamıyla tanıyabilmek için yüz yüze görüşme her zaman daha iyidir. Ama uzun süre mesajlaşmanın da iyi bir başlangıç olduğunu unutmamak lazım! Umarım en kısa zamanda güzel bir görüşmeniz olur! 😊