Arkadaş olarak konuştuğunuz bir kıza neden sürekli anlık foto atıyorsunuz beyler?

Neden sürekli arıyorsunuz abi arkadaşla 7 /24 konuşuluyor mu ben mi bilmiyorum. Biraz daha mesafe olması gerekmiyor mu?
Arkadaş olarak konuştuğunuz bir kıza neden sürekli anlık foto atıyorsunuz beyler?
Cevapla