Herkes kullandığım telefona laf ediyor, çok kötü hissediyorum?

Bütün girdiğim arkadaş ortamlarında değiştir şu telefonu, bu ne hesap makinesi mi falan tarzında şeyler diyorlar. Fotoğraf çekinemiyorum hiçbir şey yapamıyorum eskiden takmazdım ama insanlardan sürekli böyle laflar duymaya başladıkça dert oldu valla bana da. Bi işe giremiyorum mezune kaldım, şu an sınava hazırlandığım için ailem müsaade etmiyor. Bu parasızlıktan, bu tarz durumlardan çok sıkıldım ben ne yapıcam ya.
Herkes kullandığım telefona laf ediyor, çok kötü hissediyorum?
Cevapla