Kulaklık takmak zararlı mı? Kulaklık kullanıyor musunuz?

Selam galiba iki çeşit kulaklık var



Kulak içi kulaklık ( Bluetooth lu veya kablolu)

ve 2. kulak üstü kulaklık

Kulak üstü kulaklık ortalama dinleyince zarar vermiyormuş

Kulak içi ise sesi direk kulağa yayiyomus ve yüksek olunca işitme kaybına yol açıyormus.
Kulak üstü kulaklık ta ortalama ses üstü Zarar veriyormuş peki siz kullanılıyor musunuz?

Sizce zararlı mı?
Kulaklık takmak zararlı mı? Kulaklık kullanıyor musunuz?
Cevapla