Merhaba KScanlar nasılsınız? Malum artık yazlar çok sıcak geçiyor, evlere döşenen elektrik üreten panel fiyatları da azalırken.
Küçük taşınabilir, Powerbankli, çok işlevli yüksek lümenli ürünler de yayınlaşıyor. Güneş mangalı, ocağı, laptobu, Powerbankı, ışıldağı, telefonu gibi gibi, Güneş enerjisiyle çalışan, bir başka deyişle solar ürünleri kullanıyor musunuz, bakış açısız nedir?
İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Solar enerjili ürünlere bakış açınız nedir, kullanıyor musunuz?
Cd'lerden güneş paneli yaptım kendi kendime. Sırf zevk için bile yapılabilir. Ama çok faydalı oluyor gerçekten. Bu maddi durumda nerden ne kısabilirsek kar :)
Hocam paneller bakımından ele almadım konuda küçük ama metropolde kullanılacak ürünlerin bazısına ve olası deprem anında felaket anında hayat kurtarıcı enerjiye bağlı ısı ve ışık kaynakları bakımından bahsetmek istedim.
En basiti olası felakette enerji hatları zarar görüyor Powerbanklar fişe bağlı dolduğu için bitince ne yapacağız, solar şarjlı powerbank alsak cılız ışıkta bile enerji almaya başlıyorlar
Telefonu açsa arama, ışık, kullanmamız için hayat kurtarır
Sadece deprem için değil ki sel, fırtına, bir çok şey oluyor Deprem olunca da kesin öleceğimiz belli değil yaralı olsak bile telefonlar genelde hep yanımızda uyuduğumuz için sinyal gerekli
Evimiz yıkılmasa bile hatlar zaten yine kesik oluyor bunun bu yüzden yayınlanması lazım
Bulunduğum yerde sel ve fırtınadan dolayı bir hasar almam, ancak deprem zarar verebilir.
Midye kabuklarından ev yapıldığı için depremde sağ kurtulup kurtulamayacağımızı bilemiyorum. Japonya'da insanların burunları kanamıyor, bizde 5.5 şiddetinde deprem olunca bina yıkılma tehlikesi var diyoruz. 7.5 konuşulurken (5.5'in 20 katı) sağlam kalma ihtimalinin düşük olduğunu düşünüyorum. Ona göre bir hazırlık yapmak lazım.
Orası öyle zaten buna rağmen hala deprem çantası almamış hazırlamamış insanlar var.
Deprem çantasını geç
İçinde iğne iplik, yara bandı, ağrı kesici, sargı bezi oksijenli su, tentürdiyot ve belirli günlerde değiştirelecek yarım litre su olan acil kutusu bile yok evlerde
Aslında olması gerekiyor en azından güneş enerjili Powerbank almalıyız. Malum deprem ülkesiyiz deprem anında evden çıksak bile Allah korusun evimiz yıkılmasa bile Elektirikler kesiliyor zarar gördüğü için şebekeler.
Şarj doldurmak için lazım. Şarj edince zaten telefonun ışığını aydınlanma için kullanırızda.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kullanmam
Kullan barış enerji önemli
Cd'lerden güneş paneli yaptım kendi kendime. Sırf zevk için bile yapılabilir. Ama çok faydalı oluyor gerçekten. Bu maddi durumda nerden ne kısabilirsek kar :)
Yetenek olmayınca paso onlar dahil bir sürü kaydettiğim dıy projeleri var. Ellerine sağlık
Elektronikle uğraşmayı seviyorum. Basit aslında. Gerekli malzemeleri bulmak yetiyor. Teşekkürler reis
Çayırda çimende çok vakit geçiren birisi olmadığım için güneş panelini kullanmak aklımın ucundan geçmedi.
Hocam paneller bakımından ele almadım konuda küçük ama metropolde kullanılacak ürünlerin bazısına ve olası deprem anında felaket anında hayat kurtarıcı enerjiye bağlı ısı ve ışık kaynakları bakımından bahsetmek istedim.
En basiti olası felakette enerji hatları zarar görüyor Powerbanklar fişe bağlı dolduğu için bitince ne yapacağız, solar şarjlı powerbank alsak cılız ışıkta bile enerji almaya başlıyorlar
Telefonu açsa arama, ışık, kullanmamız için hayat kurtarır
Deprem için evet mantıklı ama sağ kalabilirsek mantıklı.
Sadece deprem için değil ki sel, fırtına, bir çok şey oluyor
Deprem olunca da kesin öleceğimiz belli değil yaralı olsak bile telefonlar genelde hep yanımızda uyuduğumuz için sinyal gerekli
Evimiz yıkılmasa bile hatlar zaten yine kesik oluyor bunun bu yüzden yayınlanması lazım
Bulunduğum yerde sel ve fırtınadan dolayı bir hasar almam, ancak deprem zarar verebilir.
Midye kabuklarından ev yapıldığı için depremde sağ kurtulup kurtulamayacağımızı bilemiyorum. Japonya'da insanların burunları kanamıyor, bizde 5.5 şiddetinde deprem olunca bina yıkılma tehlikesi var diyoruz. 7.5 konuşulurken (5.5'in 20 katı) sağlam kalma ihtimalinin düşük olduğunu düşünüyorum. Ona göre bir hazırlık yapmak lazım.
20 katı diyerek az söylemişim 100 katı fark var.
Orası öyle zaten buna rağmen hala deprem çantası almamış hazırlamamış insanlar var.
Deprem çantasını geç
İçinde iğne iplik, yara bandı, ağrı kesici, sargı bezi oksijenli su, tentürdiyot ve belirli günlerde değiştirelecek yarım litre su olan acil kutusu bile yok evlerde
güzel ama hic yok bende bi hesap makinasi var o kadar
Aslında olması gerekiyor en azından güneş enerjili Powerbank almalıyız. Malum deprem ülkesiyiz deprem anında evden çıksak bile Allah korusun evimiz yıkılmasa bile
Elektirikler kesiliyor zarar gördüğü için şebekeler.
Şarj doldurmak için lazım. Şarj edince zaten telefonun ışığını aydınlanma için kullanırızda.
Hayır hiç kullanmadım
Hayir