Herhangi bir konuda ilk mesajı siz mi atarsız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?

Geçen yıl üniversitede bir çocuğa mesaj atmıştım, dersle ilgili bir konuda. Kendisiyle sadece birkaç defa ders hakkında konuşmuştuk zaten. Neyse, yazdım işte. Çocuk arkadaş ortamında bu kız bile bana mesaj attı, akşam bir şeyler içelim, buluşalım, bir şeyler yaparız diye anlatmış. Yaşadığım en saçma olaylardan biriydi. Bu olaydan sonra ilk mesaj fobim oluştu.

Herhangi bir konuda ilk mesajı siz mi atarsız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?
Cevapla